ارسال به دیگران پرینت

ارائه خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان

وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی گفت: با راه اندازی دو مرکز جامع در صندوق بازنشستگان صدای این افراد بیشتر از قبل شنیده میشود و همچنین در جهت رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

 ارائه خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان

محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح دو مرکز جدید خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صدای قشر بازنشستگان را باید بشنویم تا بتوانیم با روش های نوآورانه و خلاقانه مشکلات آنها را حل کنیم.

وی گفت: راه اندازی این مراکز باعث می‌شود تا در زمینه شناسایی مشکلات و راه حل برای رفع آنها به سرعت اقدام شود و این دو مرکز در کنار هم می توانند مفید باشند.

وی ادامه داد: باید به سمت شبکه های اجتماعی حرکت کنیم و بازنشستگان مطالبات خود را از این طریق در اختیار ما قرار دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی باید به سمت ذی فع محوری حرکت کند، گفت: در یافتن مشکلات و راهبردی و عملیاتی کردن آنها باید در اولویت برنامه های صندوق بازنشستگی قرار گیرد که با راه اندازی مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان و مرکز نوآوری صبا این اتفاق رخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز نوآوری در حوزه اجتماعی کمتر شکل گرفته است گفت: در حوزه رفاه باید دامنه فعالیت گسترده تر شود و باید از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات جوانان، معلولان، آسیب های اجتماعی و … استفاده کرد.

شریعتمداری گفت: حتماً باید پوست اندازی جامعه و حرکت به سمت نوگرایی و جوابگویی همراه با ابتکار، خلاقیت و احترام به سالمندان و بازنشستگان در دستور کار داشته باشیم.

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که بازنشستگان می توانند انجام دهند مشاوره شغلی است که از این طریق در جهت هدایت شغلی جوانان می توانند اقدامات خوبی انجام دهند.

 

منبع : خبرگزاری مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه