ارسال به دیگران پرینت

تخلفات کرونایی | 225 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲۵ واحد صنفی از ابتدای امسال تا کنون به دلیل رعایت نکردن هشدارهای بهداشتی ویروس کرونا از سوی مرکز بهداشت پلمب شد.

 تخلفات کرونایی   |   225 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

مهدی صدرایی نسب روز پنجشنبه در گفت‌وگواظهارداشت:این مکان‌های کسب شامل سوپر مارکت، قصابی، لوازم ساختمانی، آرایشگاه، چایخانه،نمایشگاه اتومبیل، سمساری، خرازی، اغذیه فروشی، گیم نت، دیزی سرا، محصولات فرهنگی، پوشاک، مصالح ساختمانی و فروشگاه لوازم خانگی بوده است. 

وی بیان کرد: این واحدهای صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا و توجه نکردن به ساعت کاری ( ۹ تا ۱۸) پلمب شدند.

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه‌روزی از مراکز تهیه و توزیع بازدید و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد. 

وی با تاکید بر اینکه مردم تا جایی که امکان دارد از اجتماع‌های گروهی همچون برگزاری عروسی و دورهمی‌ها خودداری کنند، افزود: تردد غیرضروری از مناطق پاک به شهرها و روستاهای شهرستان و برعکس می‌تواند موجب انتشار بیماری کرونا در نقاط پاک شود.

صدرایی اظهارداشت: با بازگشایی‌هایی که اخیرا انجام شده لازم است که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام صنوف رعایت شود.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است. 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه