ارسال به دیگران پرینت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان | استفاده 95 درصد مردم از ماسک بهترین راه مقابله باکرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: استفاده 95 درصد مردم از ماسک می تواند از واکسن اثرش بیشتر باشد؛ در حال حاضر پیشگیری بهترین و سهل ترین راه مقابله با کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  |  استفاده 95 درصد مردم از ماسک بهترین راه مقابله باکرونا است.

حسین فرشیدی افزود: کسانی که علامت دارند هر چه سریعتر به اورژانس بیمارستان مراجعه کنند عدم مراجعه به موقع موجب بروز آسیب جدی به ریه ها و سیستم تنفسی و درنهایت بستری بیمار شدن در بخش آی.سی.یو خواهد شد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که ایمنی همگانی داشته باشیم، نمی توانیم اصول بهداشتی را نادیده بگیریم تا قبل از رسیدن واکسن باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

فرشیدی از رسانه ها خواست با آگاهی بخشی، آموزش و اطلاع رسانی نحوه پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی را به مردم انتقال دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: پلاسما درمانی و پلاسما فرز در درمان بیماران کووید 19 در استان آغاز شده است با توجه به بررسی های اولیه انجام پلاسما فرز نسبت به پلاسما درمانی اثربخشی بیشتری داشته است.

وی تصریح کرد: در شرایط اپیدمی بیماری کرونا مراجعه به موقع به مراکز درمانی برای دریافت خدمات پزشکی مورد نیاز از اهمیت بالایی در ارایه درمان های موثر دارد و باید بیماران به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

فرشیدی تصریح کرد: گرچه شرایط استان از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت هشدار می باشد، اما بیماران بویژه بیماران خاص همچون بیماران قلبی بدون نگرانی برای دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه