ارسال به دیگران پرینت

انتشار دفترچه جدید رشته های بدون کنکور

دفترچه جدید راهنمای ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

 انتشار دفترچه جدید رشته های بدون کنکور

با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از ۵ مرداد آغاز می‌شود.

ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ آغاز می‌شود در روز یکشنبه ۲ شهریورماه ۹۹ پایان می‌پذیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از امروز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است و در اینجا قابل دریافت است.

همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

یادآوری مهم: نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های۸ بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار گرفته بود غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه