ارسال به دیگران پرینت

سرقت | تجهیزات کنترل ترافیک تهران به ارزش تقریبی100میلیاردبه سرقت رسید

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی از دستگیری 2سارق حرفه‌ای تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: کارشناسان خسارت وارده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرقت  | تجهیزات کنترل ترافیک تهران به ارزش تقریبی100میلیاردبه سرقت رسید

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، اظهارکرد: در اوایل بهمن‌ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت تجهیزات کنترل ترافیک تهران از قبیل: کابل و سوئیچ به ارزش تقریبی100میلیارد ریال از شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی توضیح داد: نماینده حقوقی کنترل ترافیک تهران با حضور در اداره هفدهم به کارآگاهان اظهارکرد: «از اوایل سال 98 سارقان با سرقت تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک سطح شهر تهران خسارتی بالغ بر 100 میلیارد ریال به این سازمان وارد کرده‌اند». این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه با مراجعه به محل‌های سرقت هیچ‌گونه سرنخی به‌دست نیاوردند، بیان کرد: در ادامه رصد اطلاعاتی کارآگاهان متوجه شدند، فردی در فضای مجازی فروش یک دستگاه سوئیچ مربوط به تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک را آگهی کرده است.

سرهنگ نجفی ادامه داد: فروشنده سوئیچ به‌نام «بابک» 37ساله شناسایی و با هماهنگی بازپرس پرونده وی در هفتم تیرماه در محدوده تهرانپارس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه سوئیچ کشف و به اداره هفدهم انتقال یافت. معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: «بابک» در تحقیقات مقدماتی اظهارکرد: «سرقت‌ها را به اتفاق دوستم «سهراب» انجام داده‌ام و یک‌دستگاه سوئیچ را به یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور به مبلغ 18میلیون ریال فروخته‌ام».

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به‌دنبال اظهارات مرد جوان، «سهراب» را در 18تیرماه در همان محدوده تهرانپارس دستگیر کردند، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی راهی شهرستان موصوف شدند که با انجام اقدامات پلیسی یک‌دستگاه سوئیچ فروخته شده را کشف و به اداره هفدهم انتقال دادند. بر اساس گزارش سایت پلیس، نجفی در پایان گفت: با عنایت به زحمات همکارانم در اداره هفدهم که منجر به کشف این پرونده شد اموال مکشوفه حسب دستور بازپرس پرونده تحویل سازمان کنترل ترافیک شد و متهمان نیز با صدور قرارقانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه