ارسال به دیگران پرینت

کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه‌ای در پایتخت

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه‌ای در پایتخت خبر داد.

کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه‌ای در پایتخت

سرهنگ علی علیشاهی در این باره گفت: به دنبال اطلاع از دپوی مقادیر زیادی آرد یارانه‌ای در انباری در محدوده خیابان مرتضی گرد، مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی، تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی مجوزهای لازم از مقام قضایی را دریافت کرده و در هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران به محل این انبار اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل تصریح کرد: محل انباری در منطقه تجاری و کارگاهی واقع شده بود و مأموران در بدو ورود با یک دستگاه کامیونت در حال تخلیه آرد و یک دستگاه وانت نیسان دیگر نیز که حامل مقادیری آرد و منتظر تخلیه بار بود، مواجه شدند.

علیشاهی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، مشخص شد راننده نیسان مالک آردها و انباری است، افزود: راننده کامیونت نیز گفت که آردها را از یک باب نانوایی در عبدل آباد در قبال دریافت کرایه بارگیری کرده است که این افراد بازداشت شده و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از داخل انبار گفت: مأموران در بازرسی از داخل انبار ، 2000 کیسه 40 کیلویی آرد یارانه‌ای در مجموع 80 هزار کیلو آرد را که به شکل غیرمجازی در آن محل نگهداری شده و بنا بود تا به قیمت آزاد در بازارعرضه شود، کشف و توقیف کردند. 

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه مالک انباری ادعا می‌کرد، آردها را از نانوایی‌هایی که مازاد داشتند خریده است و قصد داشته با خارج کردن از شبکه توزیع به کبابی‌ها و نانوایی‌های آزاد بفروشد، تصریح کرد: هر دو خودرو توقیف و آردهای کشف شده تحویل سازمان غله استان تهران شد که در برآورد اولیه ارزش ریالی آردهای مکشوفه بالغ بر چهار میلیارد و 360 میلیون ریال برآورد شد.

علیشاهی اضافه کرد: انبار مذکور پلمب شده و برای دو متهم نیز پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه