ارسال به دیگران پرینت

اورژانس صالح آباد جان پنج تبعه افغانستان را نجات داد

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در استان خراسان رضوی گفت: اورژانس ۱۱۵ جان پنج تبعه افغانستان را که از ارتفاعات منطقه مرزی صالح آباد سقوط کرده بودند نجات داد.

اورژانس صالح آباد جان پنج تبعه افغانستان را نجات داد

در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر سقوط پنج تبعه افغانستان از ارتفاعات روستای کنده سوخته شهرستان صالح آباد، ۲ نفر از کارشناس فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز از پایگاه سمیع آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: امدادرسانی و کمک به مصدومین در این حادثه در جاده‌های خاکی، کوهستانی و سخت گذر این منطقه مرزی با موفقیت انجام شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: در این عملیات ۲ نفر از مصدومین افغانستانی به صورت سرپایی مداوا شده و سه نفر دیگر به بیمارستان سجادیه تربت‌جام منتقل شدند.

وی افزود: دولت و ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند برای دیگر ملت‌ها و کشورها بویِژه مردم افغانستان که اشتراکات فراوان با ما دارند، ارزش قائل هستند و مردم شریف افغانستان هم به خوبی این مهم را باور دارند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام من خودم یه افغان هستم ولی مادرم ایرانی هست تا خون در رگ ماست خامنه‌ای رهبر معظم ماست ایران و افغانستان دو کشور مسلمان هستند قدرشو بدونید دوستان عزیز با سپاس از همتون که این متنو خوندید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه