ارسال به دیگران پرینت

در ووهان چین ۱۴ میلیون نفرمورد آزمایش کرونا قرار می‌گیرند.

شهر ووهان در مرکز چین که اولین مورد ابتلای به ویروس کرونا در سراسر جهان از آنجا اعلام شد با شروع یک دوره ابتلای خوشه‌ای در این شهر، همه ساکنان خود را مورد آزمایش قرار می‌دهد. روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست چین امروز سه شنبه گزارش کرد که ۱۴ میلیون نفر از ساکنان ثابت و شناور این شهر که مرکز استان هوبی چین است در یک عملیات بزرگ ۱۰ روزه مورد آزمایش کرونا قرار می‌گیرند.

در ووهان چین ۱۴ میلیون نفرمورد آزمایش کرونا قرار می‌گیرند.

شهر ووهان در مرکز چین که اولین مورد ابتلای به ویروس کرونا در سراسر جهان از آنجا اعلام شد با شروع یک دوره ابتلای خوشه‌ای همه ساکنان خود را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست چین امروز سه شنبه گزارش کرد که ۱۴ میلیون نفر از ساکنان ثابت و شناور این شهر که مرکز استان هوبی چین است در یک عملیات بزرگ ۱۰ روزه مورد آزمایش کرونا قرار می‌گیرند.

شهر ووهان دارای ۱۱ میلیون جمعیت ثابت و سه میلیون جمعیت شناور است.

این یکی از بزرگترین و کم سابقه‌ترین اقدامات در راستای مهار کرونا و آزمایش‌های گروهی در سطح جهان محسوب می‌شود و نشان می‌دهد چین همچنان از شیوع دوباره این ویروس واهمه دارد.

تصمیم برای ازمایش همه ساکنان این شهر پس از آن اتخاذ می‌شود که ۶ نفر در یک مجتمع مسکونی در شهر ووهان به کرونا مبتلا شدند.

از تمامی مناطق این شهر خواسته شده است امروز سه شنبه برنامه خود را برای انجام آزمایش در یک دوره ۱۰ روزه به اداره مرکزی پیشگیری از بیماری شهر اعلام کنند.

این اداره در بیانیه‌ای آورده است که همه جمعیت شهر از جمله ساکنان دایمی و سیار باید تحت این آزمایش قرار گیرند و هیچ سهل انگاری مورد قبول واقع نخواهد شد.

آخرین مورد ابتلا به کرونا در این شهر در روز سوم آوریل اعلام شده بود، اما حالا در مجتمعی به نام سانمین ۶ نفر به کرونا مبتلا شده اند و نگرانی از شیوع خوشه‌ای بشدت فزاینده است.

بلافاصله پس از آگاهی از ابتلای یک فرد ۸۹ ساله در این متجمع همه ۵ هزار نفری که در آن اقامت داشتند تحت آزمایش قرار گرفتند که نتیجه ۵ نفر مثبت بوده است.

در شهر ووهان که اولین مورد ابتلای کرونا در آن از اواخر دسامبر تایید شد، یک میلیون نفر تحت آزمایش کرونا قرار گرفته اند در این شهر ۵۰ هزار و ۳۳۹ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۳ هزار و ۸۹۶ نفر جانشان را از دست دادند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه