ارسال به دیگران پرینت

مدارس ووهان چین بازگشایی شد

دانش آموزانی که به مدرسه می‌روند، قبل از حضور در کلاس ابتدا باید آزمایش کرونا بدهند تا از سلامتی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

مدارس ووهان چین بازگشایی شد

مدارس شهر ووهان چین که نخستین شهر شیوع ویروس کرونا در کل دنیا بود، پس از گذشت تقریبا چهارماه با شرایط خاصی بازگشایی شدند.

در حال حاضر تنها دانش آموزان سال بالاتر با رعایت شرایطی به مدرسه می‌روند و دانش آموزان سال‌های پایین‌تر تحصیلی احتمالا تا پایان سال تحصیلی به مدرسه نخواهند رفت.

دانش آموزانی که به مدرسه می‌روند، قبل از حضور در کلاس ابتدا باید آزمایش کرونا بدهند تا از سلامتی آن‌ها اطمینان حاصل شود. همچنین تعداد کلاس‌ها نسبت به حالت عادی قبل از شیوع کرونا کاهش یافته و دانش آموزان در فاصله بیشتری نسبت به یکدیگر می‌نشینند. همچنین در طول روز چندین بار درجه حرارت بدن دانش آموزان نیز بررسی می‌شود.

در شانگهای نیز به کارمندان و دانش آموزان برخی از مدارس بازگشایی شده، دستور داده شده که ماسک بپوشند، در غذاخوردن نکات بهداشتی را رعایت کنند و از انجام ورزش‌هایی که احتمال انتقال ویروس در آن‌ها وجود دارد، خودداری کنند.

ویروس کرونا در کشور‌های زیادی شیوع پیدا کرده و هر کدام اقداماتی را برای مقابله با این بیماری ایجاد کرده اند. رعایت این نکات برای کنترل بیماری و در نهایت از بین بردن آن در شهر‌ها الزامی است.

چین اولین کشوری بود که ویروس کرونا در آن شایع شد و در حال حاضر نسبت به بقیه کشور‌های دنیا، از پیک بیماری عبور کرده و مبتلایان به ویروس در این کشور بسیار کاهش یافته است.

طبق آمار منتشر شده تاکنون بیش از 82 هزار نفر در چین به ویروس کرونا مبتلا شده و 4633 نفر نیز جان باخته اند.

 
 
 
منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه