سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان
سیلی به صورت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حضور وزیر بهداشت
| ظهر امروز یک دامپزشک به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سیلی زد.
ظهر امروز و همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان، پس از ارائه گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وزیر در بیمارستان گلستان، فردی سیلی محکمی به صورت رییس دانشگاه زده و با قطع صحبتهای ابولنژادیان، او را دروغگو خطاب کرده است.
در پی این اتفاق، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ای، فرد را یک دامپزشک معرفی کرده و گفته است که دامپزشک هتاک بازداشت شده است.
دستش درد نکند. احتمال اینکه شخصی با این شجاعت و غیرت هتاک باشد بعید است. حتما حقش بوده.