ارسال به دیگران پرینت

برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان برای چیست؟| مگر در سیستان 400 تخت خالی وجود ندارد؟

| برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان برای چیست؟ مگر در سیستان 400 تخت خالی وجود ندارد؟ وزیر اشتباه می‌کند یا این بیمارستان‌های صحرایی؟

برپایی بیمارستان صحرایی در سیستان برای چیست؟| مگر در سیستان 400 تخت خالی وجود ندارد؟

در روزی که سعید نمکی، وزیر بهداشت، در پاسخ‌به انتقادها از اوضاع کرونا در سیستان بلوچستان، گفت «بلوا» نکنید و مدعی‌شد وجود ۴۰۰ تخت خالی در استان خالی است، سازمان برنامه‌و‌بودجه ۱۰۰میلیون‌تومان برای برپایی دو بیمارستان صحرایی تنفسی در سیستان و بلوچستان فورا اختصاص داده. 

احسان بداغی روزنامه‌نگار، در توییتر پرسیده: «اگر وزیر درباره تخت های خالی دروغ نگفته، دلیل ساخت بیمارستان صحرایی چیست؟»

وزیر دروغ می‌گوید یا این بیمارستان‌های صحرایی؟

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه