ارسال به دیگران پرینت

بهار کاتوزی | بهار کاتوزی کیست؟ | بهار کاتوزی در مگه تموم عمر چنتا بهاره

بهار کاتوزی کیست؟ | بازیگر مرجان در مگه تموم عمر چنتا بهاره را بشناسید

بهار کاتوزی در آثار سروش صحت از جمله جهان با من برقص و مگه تموم عمر چنتا بهاره به خوبی می‌درخشد. در ادامه بیوگرافی بهار کاتوزی را بخوانید.

بهار کاتوزی کیست؟ | بازیگر مرجان در مگه تموم عمر چنتا بهاره را بشناسید

بهار کاتوزی

بهار کاتوزی در آثار سروش صحت از جمله جهان با من برقص و مگه تموم عمر چنتا بهاره به خوبی می‌درخشد. در ادامه بیوگرافی بهار کاتوزی را بخوانید.

بیوگرافی بهار کاتوزی 

بهار کاتوزی متولد 20 مهر 1363 در تهران می باشد، بهار کاتوزی در دبیرستان ریاضی و فیزیک خوانده و فارغ التحصیل رشته بازیگری و فلسفه می باشد. بهار کاتوزی از کودکی به بازیگری علاقه پیدا کرد و در زمینه بازیگری هم استعداد داشت، ولی خیلی دیر وارد عرصه سینما شد.

بهار کاتوزی فعالیت خود را در سال 1384 آغاز نمود و سپس شروع به نوشتن فیلم کوتاه و نمایشنامه نمود. وی کارش را از بازیگری تئاتر آغاز نمود و سپس وارد سینما شد و تجربه موفق در نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی تئاتر نیز دارد. بهار کاتوزی در بین سال‌های 1384 تا 1387 در رادیو جوان به عنوان نویسنده فعالیت نمود. بهار کاتوزی همچنین بعنوان مدرس نیز در موسسه های هنری تدریس دارد.

فعالیت خود را در بازیگری با بازی در تئاتر دانشجویی آغاز کرد اما بصورت جدی از 21 سالگی در سال 1384 با اجرای نمایش دور دست آقای مصدق وارد این عرصه شد. 

 بهار کاتوزی

 

خانواده بهار کاتوزی

خانواده بهار کاتوزی بـه ظاهر کم جمعیت اسـت. سیروس کاتوزی اسم پدر بهار اسـت و گویا مادرش فوت کرده اسـت اما اطلاعاتی از شغل پدر، مادر، تعداد خواهر و برادر و حتی این‌کـه فرزند چندم خانواده اسـت در معرض نیست و او عکسی از خانواده اش در اینستاگرام منتشر نکرده اسـت.

ازدواج و همسر بهار کاتوزی

بهار کاتوزی و همسرش یکی از مواردی اسـت کـه مخاطبان این بازیگر در اینترنت جست و جو کرده اند اما این بازیگر مجرد اسـت و تا کنون عکسی از همسرش در صفحه ای شخصی در اینستاگرام بـه اشتراک نگذاشته اسـت. بهار کاتوزی و پژمان جمشیدی کـه نیز جست و جو شده اسـت بـه بازی آنها در فیلم جهان با مـن برقص اشاره دارد.

سمبل ماه بهار، میزان اسـت و متولدین مهر ماه افرادی شیرین بیان، آرام و متین، بسیار منطقی، علاقه مند بـه موسیقی، اجتماعی هستند. هرچند اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری بهار در معرض نیست ولی از روی ظاهر میتوان حدس زد کـه وی حدود 165 سانتی متر قد و 65 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات این هنرمند می‌توان بـه موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بوددن اشاره کرد.

بهار کاتوزی کیست؟

 

نخستین فعالیت بازیگری

او در سال 1385 به صورت رسمی وارد سینما شد و در فیلم میم مثل مادر به کارردانی رسول ملاقلی پور بازی کرد. در این فیلم با گلشیفته فراهانی همبازی شد که این یک تجربه خوب برای او بود.

دومین فیلمی که بازی کرد در سال 1387 بود و درد فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا نقش آفرینی کرد. «دعوت» یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های «حاتمی‌کیا» داستان چند زن است که با بحرانی به نام بارداری ناخواسته مواجه می شوند و هرکدام واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند. فیلم درباره‌ی سقط جنین است. جنین‌هایی که از طرف یک مادر شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را ترجیح می دهد، زنی آواره با شوهری چاه‌کن و زنی بریده از شوهر به این دنیا دعوت شده اند.   

در سال 1394 در فیلم اینجا کسی نمی میرد ساخته حسین کندری ایفای نقش کرد.

او در سال 1395 در فیلم بوگرافی به کارگردانی فاطمه ثقفی ایفای نقش کرد.

اخرین فیلمی که تا این تاریخ که انتشار این مطلب است سال 1396 بوده که با فیلم “شنل” ظاهر شده است.

نویسندگی؛ ورود به رادیو

همزمان که در کودکی و نوجوانی فیلم بین قهاری بود نوشتن را نیز شروع کرد

بصورت جدی فعالیت اش از سال 84 – 85 با ورود به رادیو جوان شکل گرفت و بمدت 3 سال مدام، نوشتن یک برنامه اجتماعی را برعهده داشت.

 بهار کاتوزی کیست؟

 

از نمایشنامه تا فیلمنامه

کم کم از نویسندگی یک برنامه رادیویی شروع به نوشتن فیلم کوتاه و نمایشنامه کوتاه کرد تا اینکه این جسارت رو در خود دید تا نمایشنامه و فیلمنامه بلند نیز کار کند

حالا خانوم کاتوزیان تجربه 4 نمایشنامه اجرا شده در تئاتر و دو فیلمنامه ساخته شده در سینما را در رزومه فعالیت هنری خود دارد.

تدریس بازیگری

خانوم کاتوزی حالا علاوه بر اینکه خودش همواره برای بالا بردن دانش هنری در کلاس های زیادی حضور پیدا می کند، بعنوان مدرس نیز در موسسه های هنری تدریس دارد.

 بهار کاتوزی

 

فیلم های بهار کاتوزی

شروع فعالیت بهار در بازیگری با تئاتر های دانشجویی آغاز شد اما بـه صورت جدی درسال 1384 از 21 سالگی با نمایش دور دست آقای مصدق وارد این عرصه شد.بهار کاتوزی در میم مثل مادر نخستین تجربه بازی در سینما را درکنار بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی، حسین یاری و سحر دولتشاهی بـه دست آورد. او بـه جز بازیگری در نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد.

1. بهار کاتوزی در این جا کسی نمیمیرد

این جا کسی نمی میرد، فیلم سینمایی بـه کارگردانی حسین کندری و نویسندگی بهار کاتوزی محصول سال ۱۳۹۴ اسـت.بهار کاتوزی دراین فیلم بازیگر نقش روژین اسـت کـه با هومن ‌سیدی، مهدی ‌حسینی ‌نیا و رضا ‌بهبودی هم بازی شد.

2. بهار کاتوزی در فیلم شنل

شنل عنوان فیلم سینمایی بـه کارگردانی حسین کندری درسال 1395 اسـت کـه باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی‌نیا، آیسان حداد، رضا احمدی، مسعود متواضع، فهیمه رحیم‌نیا، بابک انصاری بعنوان بازیگر حضور داشتند.

3. بهار کاتوزی در فیلم جهان با مـن برقص

جهان با مـن برقص فیلم سینمایی در ژانر کمدی درام بـه کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۷ اسـت.بهار کاتوزی در جهان با مـن برقص بازیگر نقش نیلوفر با ستارگانی چون علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور هم بازی شد.

سریال های بهار کاتوزی

1. بهار کاتوزی در سریال خرده ستمگران

خرده ستمگران، نخستین سریال بهار کاتوزی در تلویزیون بـه کارگردانی مسعود شاه‌محمدی درسال 1387 اسـت کـه در دو نقش سارا منشی شرکت و گلکو بازی کرد و با ستارگانی چون رامین ناصرنصیر، احمد آقالو، احمد ساعتچیان، الیکا عبدالرزاقی، امیر آقایی، بهناز جعفری، حمیدرضا آذرنگ، فلامک جنیدی هم بازی شد.

2. بهار کاتوزی در سریال چوب خط

چوب خط یک سریال تلویزیونی بـه کارگردانی حمید بهرامیان محصول سال ١٣٩٩ می باشد کـه بهار کاتوزی در نقش هانیه با الهام پاوه نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، محمدجواد جعفرپور هم بازی شد.

3. بهار کاتوزی در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

مگه تموم عمر چندتا بهاره، یک سریال نمایش خانگی در ژانر طنز و اجتماعی بـه کارگردانی سروش صحت اسـت.بهار کاتوزی درمگه تموم عمر چندتا بهاره بازیگر نقش مرجان دوست گلی با بازی آناهیتا افشار رابه عهده دارد و سایر بازیگران آن عبارتند از: علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی،کاظم سیاحی، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی،بیژن بنفشه‌خواه.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه