ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق | فال عشق فردا ۵ شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه رو تجربه میکنی! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال عشق | فال عشق فردا ۵ شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه رو تجربه میکنی! + تفسیر دقیق

فال عشق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فروردین

وقت‌کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کردی،  نباید دست‌دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

اردیبهشت

باید شک و تردیدها را از خود دور کنی و برای رسیدن به کسی که دوستش داری، تلاش کنی.

خرداد

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

تیر

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسید.

مرداد

به گونه‌ای رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

شهریور

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

فال بینی | فال ابجد ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | از این نعمت خدا غافل نشو! +تفسیر دقیق

 مهر

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فوراً آن را برطرف کرد.

آبان

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییر یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

آذر

درباره کسی که دوستش داری نباید انقدر ابهام و تردید داشته باشی. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

دی

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

بهمن

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهم‌تر است.

اسفند

 اگر به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنی و جزئیات را بزرگ نکنی قطعاً روابط عاطفی خوبی خواهی داشت.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه