ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق | فال عشق فردا 24 مرداد | فردا این حس و حال عاشقانه رو تجربه میکنی! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال عشق | فال عشق فردا 24 مرداد | فردا این حس و حال عاشقانه رو تجربه میکنی! + تفسیر دقیق

فال عشق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فروردین

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شده و از آنها بیاموزی. باید راه‌های تازه‌ای را کشف و تجربه کنی. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

اردیبهشت

یک رابطه‌ی عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این‌گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

خرداد

یک هدیه‌ی کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلّال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

تیر

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل‌انگاری کرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با این مشکل برخورد کنی، به سرعت مشکل حل شود.

مرداد

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد  سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

شهریور

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر خواهد کرد و یا از گیر افتادن می‌ترسی؛ اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد.

فال بینی | فال ابجد ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | از این نعمت خدا غافل نشو +تفسیر دقیق

مهر

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بها داد و برایشان وقت صرف کرد.

آبان

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

آذر

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییر یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

دی

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهم‌تر است.

بهمن

از طرف کسی برای تو پیغامی می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضاً، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

اسفند

فردا پس از دغدغه های زیاد با آغوش باز و روی گشاده‌ی دوست یا همسرت مواجه می‌شوی که بسیار آرامش‌بخش است.

  

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه