ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت | اخبار سهام عدالت

سهام داران عدالت بخوانید | اخباری مهم درباره سهام عدالت

مجرمان با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می‌کنند.

سهام داران عدالت بخوانید | اخباری   مهم درباره سهام عدالت

سرهنگ سعید تجری امروز جمعه ۲۶ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک از طریق خطوط تلفن همراه و یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان تکمیل فرم واریز سود سهام عدالت در آستانه سال نو اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران با این ترفند افراد را به صفحات جعلی هدایت می‌کنند، بیان کرد: مجرمان با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان تاکید کرد: کاربران باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به پرداخت وجه نیست و هرگونه پیام با این مضمون جعلی و کلاهبرداری است.

تجری در ادامه به شگردهای کلاهبرداری از مردم در جریان خریدهای نوروزی اشاره کرد و توضیح داد: مجرمان سایبری در پوشش فروشنده و با استفاده از دستگاهی به نام اسکیمر اطلاعات کارت‌بانکی خریدار را کپی کرده و سپس با پرسیدن رمز کارت می‌تواند از کارت کپی شده برداشت وجه داشته باشند

واریز یارانه معیشتی ماه رمضان | زمان واریز اعلام شد

وی از مردم خواست در صورت خرید با کارت‌بانکی، از ارائه رمز عبور به فروشنده خودداری کرده و شخصاً رمز را در دستگاه کارت‌خوان وارد کنند و متدکر شد: در این خصوص فروشگاه نیز ملزم به همکاری با مشتری بوده و باید دستگاه پوز را درمعرض دید و در دسترس مشتری قرار دهد تا خریدار بتواند رمز را خودش وارد کن

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همون سهام عدالت هم بی عدالتی بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه