ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | سود سهام عدالت | خبرمهم سود سهام عدالت

یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت برای این افراد واریز میشود

مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب یا سوء استفاده از حساب‌های بانکی افراد می‌کنند.

یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت برای این افراد واریز میشود

دومین مرحله سود سهام عدالت اوایل هفته آینده واریز خواهد شد و بنابر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی سهامدارانی که سجامی نیستند می‌توانند تا آخر هفته ثبت‌نام کرده و کل سودهای دوره قبل را دریافت کنند.

روز گذشته رئیس سازمان بورس مجید عشقی از زمان احتمالی واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خبر داد؛ سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌ها که مرحله نخست واریزی آن ۳۰ آذر بود و در همان زمان وعده واریز مابقی سود این سهام تا پایان سال داده شده بود.

۲۹ آذر عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود، دومین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ تا پایان سال به حساب مردم واریز خواهد شد.

سود سهام عدالت شنبه یا یکشنبه هفته آینده واریز می‌شود

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت از فردا | واریز ۴ میلیون تومانی برای این خانوارها

عشقی روز گذشته در ادامه بحث زمان واریز سود سهام عدالت گفت: از مجموع شرکت‌های سبد سهام عدالت، برخی شرکت‌ها هنوز سود را واریز نکرده‌اند، با این شرکت‌ها همچون فولاد، مارون و... صحبتی در خصوص واریز هرچه سریع‌تر سود داشته‌ایم. فکر می‌کنم تا سه شنبه واریزهای آن‌ها انجام بشود، البته انجام محاسبات لازم نیز زمانی را صرف خواهد کرد و احتمالا تا شنبه یا یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت واریز می‌شود.

سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد، مبلغ واریزی سود در مرحله اول برای آن‌ها متفاوت بود. سهامدارانی که پرتفوی سهام عدالت ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

میزان سود سهام عدالت

اما میزان واریزی سود سهام عدالت در مرحله دوم چقدر است؟ در همین خصوص رئیس سازمان بورس پیش از این گفته بود، دومین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ به همان مقدار مرحله اول است.

البته که تاکنون در خصوص مبلغ دقیق واریزی عددی مشخص اعلام نشده است و این مبلغ بستگی به عملکرد شرکت ها در واریز سود دارد. سودی که بنابر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی در صورت نهایی شدن زمان واریز تنها از طریق سجام پرداخت خواهد شد و نیاز به مراجعه به هیچ سامانه یا مکان خاصی نیست و سهامداران باید در این زمینه مراقب سودجویان باشند.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی در این زمینه گفت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب یا سوء استفاده از حساب‌های بانکی افراد می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: با کلیک کاربر روی لینک ارسال شده، دستگاه قربانی هک شده و کلاهبرداران می‌توانند به پیامک‌های دریافتی و لیست مخاطبین دسترسی پیدا کنند. در ادامه، علاوه بر دسترسی به رمزهای پویا به منظور خالی کردن حساب بانکی، پیامک جعلی را به تمامی مخاطبان قربانی ارسال می‌کنند.

آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت | تاریخ دقیق واریز‌ سود سهام عدالت مشخص شد؟

به گفته او پیامک‌های معتبر با سرشماره مخصوص ارسال می‌شوند. پیامک‌های حاوی لینک با سرشماره‌های شخصی، بدون شک پیامک جعلی و کلاهبرداری است.

 

همچنین مدیر پرداخت سود سپرده گذاری مرکزی حسین قشمی پیش از این گفته بود: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود سود به حساب سهامداران سهام عدالت واریز نشود.

 

سود سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی با بورسی پرداخت می‌شود

 

عشقی در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی گفت: سود شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت هم با همین سودها پرداخت خواهد شد.

 

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی هم در خصوص میزان مبلغ واریز سود شرکت های غیر بورسی سهام عدالت اظهار کرده است: حدود ۶۷ هزار میلیارد ریال مجموع سود شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت است که با تجمیع با سود شرکت‌های بورسی که از سوی شرکت سپرده‌گذاری بورس انجام می‌گیرد، پرداخت خواهد شد.

 

اما بنا بر اعلام سپرده گذاری مرکزی سهامدارانی که سجامی نیستند می‌توانند تا آخر هفته ثبت‌نام کنند (سجامی شوند) و کل سودهای دوره قبل را دریافت کنند. همچنین مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی با شماره ۱۵۶۹ آماده پاسخگویی به سئوالات سهامداران است.

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه