ارسال به دیگران پرینت

مشکلات پوستی | درمان خانگی مشکلات پوستی | راه حل درمان مشکلات پوستی | پوست صاف

ساده ترین درمانهای خانگی برای رفع مشکلات پوستی | روشهای عجیبی که هرگز نمیدانستید

تعریق بیش از حد، آکنه، ترک‌های پا، یا ترک‌های پاشنه پا، ما را تحت فشار قرار می‌دهد تا برای رفع آنها پول خرج کنیم.

ساده ترین درمانهای خانگی برای رفع مشکلات پوستی | روشهای عجیبی که هرگز نمیدانستید

درمان خانگی مشکلات پوستی در این پست ممکن می شود.

تعریق بیش از حد، آکنه، ترک‌های پا، یا ترک‌های پاشنه پا، ما را تحت فشار قرار می‌دهد تا برای رفع آنها پول خرج کنیم.

به دنبال راه‌های مؤثر و ارزان برای رفع مشکلات شماست. به همین دلیل است که ما میخواهیم چند محصول فوق‌العاده، برای صرفه‌جویی در پول را به شما معرفی کنیم.

آسپرین و آب لیمو برای ترک پاشنه پا و درمان خانگی مشکلات پوستی

کافی است ۱۰ قرص آسپرین را پودر کنید و مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید تا خمیرشود. سپس آن را با یک پد پنبه ای روی پاشنه های آسیب دیده خود بمالید. از گاز و کیسه پلاستیکی برای محکم کردن پد، روی پاهایتان استفاده کنید و بگذارید یک شب بماند. این روش به شما کمک می‌کند سلول‌های مرده پوست را لایه برداری کنید و پوست پاشنه‌های پا را نرم‌تر و صاف‌تر کنید.

دهانشویه برای تعریق زیاد زیر بغل و درمان خانگی مشکلات پوستی

لیسترین یک دهانشویه است، اما کاربردهای جالب تری هم دارد. این دهانشویه، ضد عفونی کننده است و شما را از موقعیت‌های ناخوشایند نجات میدهد. برای مثال، می‌تواند جایگزین دئودورانت شود و به شما کمک کند تعریق بیش از حد زیر بغلتان را متوقف کنید. کمی لیسترین را با استفاده از یک پد پنبه ای ،زیر بغل تمیز و خشک خودتان بمالید و از طراوت آن در تمام طول روز لذت ببرید!

وازلین برای آکنه و درمان خانگی مشکلات پوستی

به غیر از استفاده از آن روی لب‌هایتان، می‌توانید از وازلین روی گونه‌هایتان برای درمان آکنه استفاده کنید. وازلین اجازه نمی‌دهد رطوبت از پوست خارج شود و به پوست کمک می‌کند تا به طور طبیعی خودش را ترمیم کند. اگر آن را به همراه مرطوب‌کننده یا داروی ضد آکنه استفاده کنید، بهترعمل میکند.

 

پودر بچه برای داشتن مژه های حجیم

این محصول ارزان می‌تواند در پول شما برای خرید ریمل حجم دهنده، صرفه‌جویی کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ریمل معمولی خود را بزنید، سپس مقداری پودر بچه را روی مژه هایتان بمالید. در آخر ، یک لایه ریمل اضافی هم روی آن بمالید .

سرکه سیب برای عفونت ناخن و انگشت و درمان خانگی مشکلات پوستی

قارچ ناخن یک عفونت شایع است که پس از یک مانیکور بد یا آسیب دیدن ناخن، ایجاد میشود. در این مورد، سرکه سیب میتواند شما را از شرعفونت نجات دهد. انگشتانتان را با مقداری آب گرم و سرکه در یک ظرف خیس کنید. این محلول، به ناخن‌هایتان کمک میکند تا سریع‌تر رشد کنند.

نوار چسب برای زگیل و درمان خانگی مشکلات پوستی

زگیل‌، توسط یک ویروس ایجاد می‌شوند، می‌توان آن‌ها را بدون هیچ گونه درمان پزشکی از بین برد. یک تکه چسب نواری کوچک درست در بالای زگیل بچسبانید. هر 3 الی 6 روز ، نوار چسب را بردارید و زگیل را با سنگ پا سوهان کنید.

یا میتوانید پاهای خود را در لگن آب گرم خیس کنید. پس از 10 تا 12 ساعت که در معرض هوا قرار گرفت، یک تکه نوار چسب بزنید و این روش را تا زمانی که زگیل کاملا از بین برود تکرار کنید.

منبع : brightside
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه