ارسال به دیگران پرینت

سلبریتی ها | خودکشی

سلبریتی‌هایی که خودکشی ناموفق داشته‌اند

بعضی از افراد شناخته‌شده دچار وضعیتی می‌شوند که افکار خودکشی به سرشان می‌زند. در اینجا چند نفر از افراد مشهوری را که دست به خودکشی زده‌اند و نجات پیدا کرده‌اند معرفی می‌کنیم.

سلبریتی‌هایی که خودکشی ناموفق داشته‌اند

 بعضی از افراد مشهور با وجود شهرت فوق‌العاده‌ای که به دست آورده‌اند دچار مشکلات روانی می‌شوند و معمولاً این شهرت بی‌حد و اندازه هم کمکی به آنان نمی‌کند. بعضی از افراد شناخته‌شده دچار وضعیتی می‌شوند که افکار خودکشی به سرشان می‌زند. در اینجا چند نفر از افراد مشهوری را که دست به خودکشی زده‌اند و نجات پیدا کرده‌اند معرفی می‌کنیم. 

مایکل جکسون مایکل جکسون

بدون شک بزرگ‌ترین فاجعه این است که رسانه‌ها می‌توانند کاری کنند که فردی دچار افکار خودکشی شود. مایکل جکسون با اجرای کنسرت‌های پرفروش در سرتاسر جهان و انتشار آهنگ‌های موفق یکی پس از دیگری، قطعاً همه‌چیز داشت و هر کاری را که دوست داشت انجام داد. با این حال، سال‌های پایانی او بسیار عجیب گذشت؛ زیرا جکسون پس از چندین اتهام به کودک آزاری به فردی گوشه‌نشین تبدیل شد. اگرچه او بعدها بی‌گناه شناخته شد. 

گزارش‌ها درباره خودکشی جکسون به سرعت منتشر شد، اما تا به امروز هیچ چیز واقعاً تأیید نشده. از سال 2005 شایعاتی مبنی بر تلاش این خواننده برای تمام کردن زندگی‌اش وجود داشت ولی کسی نمی‌داند واقعاً درست است یا خیر. 

امینم Eminem-5

راه رسیدن به سوپراستار شدن برای بزرگ‌ترین خواننده رپ آسان نبود. پدرش وقتی که مارشال بروس ماترز (امینم) به دنیا آمد، در دوران نوزادی امینم خانواده را ترک کرد و این تازه شروع زندگی فردی بود که در حال سقوط بود. 

امینم و مادرش سختی‌های زیادی متحمل شدند، اما این خواننده رپ امیدوار بود که با امتحان کردن شانس خود در صنعت موسیقی، همه چیز را تغییر دهد. با شکست اولین آلبومش، شکست در ازدواجش و تهدید همسرش به اینکه دیگر دخترشان را نخواهد دید، این رپر سعی کرد با مصرف بیش از حد استامینوفن خود را بکشد.  

بریتنی اسپیرزبریتنی اسپیرز؟  

این خواننده پاپ در سال 2006 که موضوع اختلالات دوقطبی و روانی او مطرح شد، روزهای سختی را سپری کرد. گزارش‌ها از تلاش بریتنی اسپیرز برای اقدام به خودکشی حکایت می‌کرد. ایان هالپرین روزنامه‌نگار ادعا می‌کرد که او پس از تولد فرزندش تلاش کرده خودکشی کند. گفته می‌شود پس از فرزند دومش جیسون این کار را کرد چون رابطه‌اش با همسرش در حال نابودی بود. 

همچنین مدعی شده‌اند که یک بار در ترافیک قرص زاناکس خورده و خواسته به زندگی خود پایان دهد. اما حالا دیگر خبری از افسردگی نیست و زندگی جدیدی را شروع کرده است. 

اپرا وینفری 138193

اپرا وینفری مدت‌ها قبل از میلیاردر شدن، دوران کودکی بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت چون خانواده‌اش در فقر مطلق بودند. اپرا در ۱۴ سالگی باردار شد و تصمیم گرفت با خوردن ماده شوینده به زندگی خود و نوزادش پایان دهد. بدیهی است که اپرا زنده ماند و قطعاً دست سرنوشت برنامه‌های بسیار بزرگ‌تری برای او داشته.  

اشتون کوچر 800px-Ashton_Kutcher_by_David_Shankbone

اشتون کوچر برخلاف بقیه نفرات موجود در این فهرست، هرگز اقدام به خودکشی نکرد، بلکه به انجام آن فکر می‌کرد تا بتواند قلب خود را به برادرش بدهد که به پیوند قلب نیاز داشت. او می‌خواست از بالکن بیمارستان سدار راپیدز به پایین بپرد که پزشکان اعلام کردند که اهداکننده‌ای پیدا شده که تصادف کرده و می‌توانند قلب او را به برادر اشتون پیوند بزنند.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه

    توسعه