ارسال به دیگران پرینت

آقامیری :

حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه | خانواده ازحراجی سیسمونی دو قلم جنس خریدند

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه | خانواده ازحراجی سیسمونی  دو قلم جنس خریدند

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه رییس مجلس و خانواده او گفت: این خانواده با چهار ساک رفتند و با ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است.

سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به حواشی ایجاد شده برای خانواده رییس مجلس به ترکیه اشاره کرد و گفت: خدا را شاهد می گیرم، صحبت های من نه از روی هوای نفس که صرفا از روی تکلیف است. اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی جامعه دارم از لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را صرف مردم می کنم و بس.

 

 

او ادامه داد: اندک آزادگی در خودم می بینم که آنچه را حق است اعلام کنم و فریاد بزنم و باکی از جبهه گیری ها و تهمت هایی که بعداً پیش بیاید ندارم.

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

او ادامه داد: مسأله وارد کردن چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی کودک که توسط دختر و داماد رئیس مجلس اتفاق افتاده است.این خانواده با چهار ساک رفتند وبا ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است. دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند.حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند و عکسبرداری کنند و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند؟!

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی مسأله بسیار درستی است اما یراد بها الباطل! این باید کجا استفاده شود؟ روزی دویست پرواز خارجی در کشور انجام می شود، همه دست در جیبشان کردند و آمده‌اند و چند قلم جنس برای بستگانشان نخریدند؟

آقامیری افزود: ما کشیک می کشیم و از تک تک مردم فیلم و عکس می‌گیریم؟ اگر رییس مجلس به خانواده‌اش اجازه می‌داد، با پروتکل‌های امنیتی رفت و آمد کنند و چندین محافظ داشته باشند و از گیت مخصوص می‌رفتند و از گیت مخصوص بر می‌گشتند، کسی این‌ها را نگاه نمی‌کرد و متوجه نمی شد. اما رییس مجلس گفتند مثل یک فرد عادی با هواپیمای معمولی بروید و با مردم بروید و با مردم برگردید. چه خطایی کردند؟ جای خاصی رفتند؟ مکان خاصی رفتند؟ چیزی خوردند؟ حرکتی کردند؟ این عقده‌ها از کجا در می آید که به یک نیروی انقلابی و جهادی که چهل سال از عمر خود را در این مملکت وقف انقلاب و نظام کرده است و در این کشور کار کرده و زحمت کشیده انتقاد می‌کنند؟

او افزود: به خود او و عملکرد او نمی‌توانند انتقاد کنند که الان رییس یکی از ارکان این نظام است و حاشیه سازی می‌کنند که چند قلم جنس آوردند و انگار چه خبر شده است.

آقامیری همچنین با اشاره به شعارهای داده شده در تجمع فرهنگیان گفت: من ناراحت شدم از اینکه تعدادی از فرهنگیان در تجمع به حق صنفی که دنبال کار صنفی خود بودند شعاری می دهند و کلمات دور از شأن معلمی که برای این کشور است می دهند و این سیسمونی را دستمایه شعاری برای گرفتن حق خود می کنند.

او افزود: این خیلی زشت است.کار تا جایی پیش برود که فیلم در شبکه های خارجی پخش شود. ما مشکلات معلم ها را درک می کنیم، مشکلات در مملکت برای همه است و مجلس هم تلاش می کند که این مشکلات را برطرف کند.این معنی ندارد چنین حرکاتی از معلمی که جایگاه ویژه ای در کشور دارد رخ دهد.

آقامیری گفت: عملیات روانی را در جهت ترور یکی از شخصیت های که یکی از اضلاع موثر جبهه انقلاب است. طراحی می‌کنند تجربه چندین دهه گذشته نشان داده هر وقت جبهه انقلاب متحد می شوند اتفاقات بزرگی در این مملکت رقم می خورد و در همین موقع منافقین داخلی و خارجی دست به دست هم می دهند تا به آن ضربه بزنند چرا که نمی‌توانند این اتفاق را ببیند.

وی اضافه کرد: امروز در هر جای شهر تهران بروید نام آقای قالیباف می‌درخشد، بله انتقاداتی هم به آقای قالیباف بوده اما انتقاد در جای خودش گفته شود. اینهمه تهمت ها به کجا رسید؟ یکی از آنها به دادگاه رفت تا سنددار بشود؟ آقای قالیباف که از آقای هاشمی بزرگتر نیست که بچه های او به دادگاه کشانده شدند و گوشه زندان نشانده شدند و هیچ کاری هم نتوانست انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آقای قالیباف و خانواده او خطایی می کردند بدتر از این هم سرشان می آمد. این چه داستانی است؟ همین شخصیت را رهبر به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی نام می برد. برخی خجالت نمی کشند و یکسره ترور شخصیت می کنند.امروز آقای قالیباف است، دیروز آقای رییسی بود فردا آقای زاکانی و حدادعادل هستند. سر آقای زاکانی چه بلایی در می‌آورند؟ هرکاری انجام می دهد برای او داستانی درست می‌کنند. خودشان در زمان خود پسر و دختر و عروس و داماد خود را استخدام کردند و آقای زاکانی یک داماد خود را نمی‌تواند در شهرداری استخدام کند.

او با بیان اینکه دفاع او از جبهه انقلاب است گفت: من از جبهه انقلاب دفاع می کنم و سر صحبتم بر روی یک شخص نیست. نگاه جبهه انقلاب این است که از شخصیت های انقلابی و جهادی خود دفاع می کند و استراتژی ما این است که از آقای زاکانی حمایت صددرصدی می کنیم و موفقیت ایشان را موفقیت در خدمات رسانی به مردم تهران می دانیم.

او تاکید کرد: خوشحالی مردم و رهبری موفقیت ما است. هیچ‌کس بیرون اعضای شورای شهر را دسته بندی نکند، ما حرفهای پشت پرده نداریم.

آقامیری همچنین خطاب به جبهه عدالت خواه گفت:اما سخن آخر من با دوستان عدالت خواه است؛ از بزرگان این جمع تعجب می کنم که چرا برخی از این جوانان خود را راهنمایی نمی کنند؟ آیا این افرادی که پادوهای مخالف نظام شدند دلسوز نظام هستند؟ کسانی که به شما فیلم و عکس دادند تا منتشر کنید دلسوز نظام بودند؟ از این پرده دری ها کشور چه منفعتی برده است؟

آقامیری اضافه کرد: شما یادتان هست مجری تلویزیون به خارج از کشور رفت و خطایی کرد؛ خودش می داند و خدای خودش! فیلم او را در کل کشور پخش کردند و آبروی او را بردند و زندگی او را نابود کردند و کاری کردند خودکشی کرد. تک تک کسانی که این فیلم را پخش کردند در این گناه مقصر هستند.

او در پایان گفت: این پرده دری‌ها تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟ این کلام تمامی امامان ما است که اگر کسی تهمتی بزند از دنیا نمی رود تا به آن درد دچار شود.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • اکبر ارسالی در

      این مورد را هم انداختی گردن امریکا،

    • مهدی ارسالی در

      بنظر من کار بسیار زشتی کردند طرز نگاه به این موضوع بسیار حقیرانه بود ما مردمی گدازاده و حسود نیستیم که داشته و نداشته باعث عذاب و رنج روح ما مردم بشود شرایط هرچه که بوده آقای قالیباف در انجام احداث پروژه های تهران کار مهندسی شده و قابل قبولی ارائه کرد بواقع زحمت کشید حساب کسی که کار کرده با کسی که از ال خبیس ویلا در لندن کادو گرفته جداست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه