ارسال به دیگران پرینت

بازیگر زن ایرانی | خواستگاری

کدام بازیگر زن ایرانی از شوهرش خواستگاری کرده است؟

اگر فیلم های دهه 80 سینما را دیده باشید جو خواستگاری دختر از پسر به سبک هندی ها وجود داشت اما در واقعیت هم چنین چیزی داشتیم!

کدام بازیگر زن ایرانی از شوهرش خواستگاری کرده است؟

چند وقت پیش بود که یک دختر و پسر ایرانی مقیم سوئد و ترکیه در فضای مجازی غوغا کردند. ماجرا این بود که دختر خانم جلوی پسر زانو زد و حلقه ازدواج تحویلش داد!

عکس جدید ویدا جوان را ببینید.

 

این کار با واکنش های زیادی همراه شد و برخی معتقد بودند زنانگی و مردگونگی جایگاه خود را دارد و نباید چنین اتفاقی بیفتد اما برخی هم از دیدی دیگر این کار را بی عیب می دانند.

یکی از معدود چهره های زن مطرح در کشورمان که برای ازدواج پا پیش گذاشته ویدا جوان است.

ایلا تهرانی همسر ویدا در این زمینه می گوید: در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد و سعی کردیم ضمن احترام به سنت آن طور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم.

 

اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که ویدا از من خواستگاری کرد و من هم آنقدر از این حرکت او شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم.

معمولاً دخترها در ذهن شان است که مرد رویایی شان سوار اسب سفید شود و به خواستگاری آنها بیاید، در حالی که ویدا این قاعده را به هم زد و با اسب سفید به خواستگاریم آمد و من را با خودش برد.

 

آشنایی در دوبله

ویدا جوان در مورد اشنایی شان می گوید:حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل باز می گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله با خبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم.

نمایی از ویدا جوان

طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترک مان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه