ارسال به دیگران پرینت

نماینده مجلس: با جوانان ولایتمدار حزب اللهیِ مخالفِ واکسیناسیون اجباری، برخورد چکشی و قضایی نکنید

روح الله ایزدخواه نماینده تهران در مجلس از برخورد با مخالفان واکسیناسیون اجباری انتقاد کرد و گفت: با جوانان ولایتمدار حزب اللهی که با واکسیناسیون اجباری مخالفت می‌کنند، برخورد چکشی و قضایی نکنید.

نماینده مجلس: با جوانان ولایتمدار حزب اللهیِ مخالفِ واکسیناسیون اجباری، برخورد چکشی و قضایی نکنید

نماینده تهران در مجلس از برخورد با مخالفان واکسیناسیون اجباری انتقاد کرد و گفت: با جوانان ولایتمدار حزب اللهی که با واکسیناسیون اجباری مخالفت می‌کنند، برخورد چکشی و قضایی نکنید.

روح الله ایزدخواه در تذکری شفاهی به ضروت تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان اشاره کرد و گفت: نگرانم که تعلل کنیم و جوانان حزب اللهی به ما بگویند که شما این کاره نبودید. ما با شما عهد بستیم تا شفافیت را به رأی بگذارید. ممکن است مجلس بعدی ظرف دو یا سه هفته این طرح را تصویب کند و ما ازیر سوال برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشکر از دولت سیزدهم بابت واکسیناسیون عمومی از برخورد با مخالفان واکسیناسیون اجباری انتقاد کرد و گفت: این منتقدان فقط در کشور ما نیستند. دانشمندان ویروس‌شناسی هم وجود دارند که با واکسیناسیون مخالف هستند. در کشور ما هم جوانان حزب‌الهی و مطالبه‌گری وجود دارند که در ماجراهای برجام، FATF، سند ۲۰۳۰ و... ولایتمداری خود را ثابت کردند. این عزیزان با استناد به نقل قول دانشمندان و بعضی اسناد و مدارک انتقاداتی وارد می‌کنند. با این قشر برخورد چکشی و قضایی نکنید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه انتقادش از برخورد با مخالفان واکسیناسیون اجباری گفت: طلبه جوانی روزنامه‌ای دارد و در آن از نحوه برخورد با مخالفان واکسیناسیون اجباری انتقاد کرده است. او را دادگاهی نکنید. یارانه و روزنامه‌اش را قطع نکنید. حکم قضایی باید تنها از طریق دادگاه صالح و بر اساس قانون باشد. شوراها یا ستاد مبارزه با کرونا نمی‌توانند بدون توجه به مجلس و قانون مردم را مجازات کرده و آزادی مشروطشان را کم کنند.

علی نیکزاد که ریاست مجلس را بر عهده داشت خطاب به روح الله ایزدخواه گفت: در جریان باشید که دولت در واکسیناسیون عمومی شاهکار کرده است. ما دیگر نگرانی آنچنانی قبلی را نداریم چرا که کرونا کم شده است. اظهارات جنابعالی اما قابل بررسی است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه