ارسال به دیگران پرینت

سازمان هواشناسی | امروز و فردا در کدام استان‌ها بارانی خواهند بود ؟

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت.

 سازمان هواشناسی  |   امروز و فردا در کدام استان‌ها بارانی خواهند بود ؟

محمد مسلمی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت و گفت: در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات زاگرس مرکزی، شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر بارش باران را پیش‌بینی می‌کنیم که این مساله با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات همراه است.

وی ادامه داد: برای فردا نواحی مرکزی و نوار شمالی دریای خزر با احتمال بارش و رگبار و رعد و برق همراه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر فردا ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی با بارش‌های خفیف و پراکنده روبه‌رو می‌شوند.

مسلمی تاکید کرد: در روز یکشنبه پدیده غالبی نخواهیم داشت و تنها افزایش نسبی دما را در نواحی مرکزی و غرب کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه هم در کشور پدیده خاص هواشناسی وجود نخواهد داشت، اما در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک را خواهند داشت.

مسلمی تصریح کرد: تهران نیز امروز با پدیده خاصی همراه نخواهد بود، اما در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی و دامنه‌های البرز مرکزی افزایش ابر را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه حداکثر دمای امروز تهران به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: حداقل دمای تهران در فردا صبح به ۲۱ و حداکثر آن به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد که در روز یکشنبه این مساله با تغییرات خاصی همراه نخواهد بود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه