ارسال به دیگران پرینت

هشدار سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شرق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

 هشدار سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در شرق کشور

امروز (۹ شهریور) در استان گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش در استان گلستان و نیمه شمالی خراسان شمالی است، تصریح کرد: فردا (۱۰ شهریور) این وضعیت در برخی نقاط استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان  از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ شهریور) در ارتفاعات مناطق شمال غرب، البرز و زاگرس مرکزی نیز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا (۹ و ۱۰ شهریور) کاهش نسبی دما در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: در شرق کشور نیز طی سه روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۰ شهریور) کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد ازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۱ شهریور) نیز قسمتی ابری در بعضی ساعات نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه