ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت امروز 5 اردیبهشت در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

فال تاروت

برای اطلاع از فال تاروت امروز 5 اردیبهشت در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت قدرت : انرژی کیهانی فوق العاده ی امروز به شما کمک خواهد کرد تا به سمت اهداف خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. ذهن شما قدرت بسیار زیادی دارد و توانایی هایتان در صحبت کردن و همچنین نوشتن خیلی بیشتر از هر وقت دیگری هستند. شما می توانید با تمام وجود خود احساس کنید که توانایی فروختن هر چیزی که بخواهید و به هر شخصی که بخواهید را در دست دارید. از این قدرت ها و توانایی های خود بیشترین بهره ممکن را ببرید. اگر برنامه ی شروع پروژه ای را در ذهن دارید همین امروز دست به کار شوید و مطمئن باشید که موفقیت در انتظارتان خواهد بود.

 فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت کیمیاگر : امروز خلاقیت شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که به نوشتن روی بیاورید. ممکن است ایده ی خاصی در ذهنتان داشته باشید که دلتان می خواهد در مورد آن بنویسید، پس تا ایده ی اصلی را فراموش نکرده اید همین امروز دست به کار شوید. این احتمال نیز وجود دارد که بخواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مورد علاقه تان در کلاس و یا دوره ای ثبت نام کنید و یا کمی تحقیقات انجام دهید. هیچ حد و مرزی برای موفقیت شما وجود ندارد.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت خورشید : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ذهنتان مشغول خوابی است که شب گذشته دیده اید و در فکر این هستید که این رویایتان چه ربطی به زندگی عادی شما می تواند داشته باشد. شاید مراجعه به کتاب های تعبیر خواب بتواند به شما کمک کند. البته سمبل هایی که در خواب می بینید ممکن است کاملا شخصی باشند و فقط خودتان معنای آنها را بدانید. امروز از ابتدای روز این واقعیت را باید در نظر داشته باشید که یک دروغ مصلحتی می تواند آغازگر صدها دروغ دیگر شود. اگر از ابتدای کار حقایق را به زبان بیاورید، حتی اگر همه چیز به نفع شما تمام نشود هم خیلی راحت تر خواهید بود.

 فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت امپراطور : امروز تماسی که از جانب یکی از شرکایتان با شما گرفته می شود به یکباره شما را در نقش فروشنده قرار خواهد داد. شاید مجبور باشید محصول یا پروژه ای را معرفی کنید، امتیاز فروش محصولی را به کسی واگذار کنید و یا خود محصول را بفروشید. در هر صورت احتمال این که موفق شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما قدرت عمل فوق العاده ای دارید و تواناییتان در بیان افکار و ایده هایتان نیز بسیار بالاست و خواهید توانست خیلی راحت به خواسته تان رسیده و طرف مقابلتان را قانع کنید.

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت پاپ : امروز پول و خلاقیت با همدیگر دست در دست هستند. شاید از تکمیل یک پروژه مبلغ قابل توجهی به دست بیاورید و یا یک نفر برای سرمایه گذاری در یکی از پروژه ها و ایده هایتان پولی را در اختیارتان قرار دهد. شاید دیگران هم در این زمینه با شما همراهی کنند و زحمت هم بکشند، اما شما مغز متفکر پشت همه ی این ایده های خلاقانه هستید. قدرت ذهن شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و خیلی بهتر از همیشه می توانید ایده هایتان را بیان کنید. پشت خوبی های دوستانتان دنبال چیزی نگردید، اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت کاهن اعظم : امروز به احتمال زیاد شما خیلی هوشیار هستید و قدرت ذهنتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد. موجی از ایده های جدید از همه طرف به سراغ شما خواهد آمد، چه ایده هایی که به سر خودتان می زنند و چه ایده های که از طرف دیگران به شما پیشنهاد می شوند. از فرصت استفاده کنید و قدر این موقعیت را بدانید، قطعا گزینه های ارزشمندی در میان این همه ایده ی جورواجور برای شما وجود دارند.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت ملکه : مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت ببرید. امروز شاید به فکر ایجاد تغییراتی در محیط خانه تان بیفتید. از آنجایی که قدرت تخیلتان در حال حاضر خیلی قوی عمل می کند، تصور اینکه این تغییرات چه اثراتی خواهند داشت و ظاهر خانه در نهایت به چه صورتی در خواهد آمد و پیش بینی نظرات دیگران در این مورد نیز برایتان کار سختی نخواهد بود.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت ابله : شاید بهتر باشد هنگامی که به خرید می روید به فکر روش های عاقلانه تری برای خرج کردن پول هایی که با سختی و زحمت به دست آورده اید باشید و در عادت هایی که در زمینه ی خرید کردن دارید تجدید نظر کنید. مثلا بد نیست برای شروع، امروز به بازار بروید و به ویترین مغازه ها نگاه کنید، یا حتی چیزهایی که خوشتان می آید را امتحان کنید، اما چیزی برای خودتان نخرید. این به شما فرصت خواهد داد تا با خودتان فکر کنید و ببینید آیا واقعا آنچه می خواهید بخرید را لازم دارید و یا فقط یک هوس زود گذر است.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کیمیاگر : امروز شما ذهنی هوشیار و توانایی قابل توجهی در قانع کردن دیگران دارید. قدرت های ذهنی بسیار زیادتان با قدرت های شخصیتان ترکیب شده اند تا موفقیت های حرفه ای و همچنین پیشرفت اقتصادی را برای شما به ارمغان بیاورند. هر پروژه ای که امروز آغاز کنید و یا به پایان برسانید بدون هیچ تردیدی برای شما موفقیت را به همراه خواهد داشت و همچنین باعث خواهد شد که مورد تأیید و تحسین دیگران قرار بگیرید و در زمینه ی حرفه ای به فردی شناخته شده و مورد اعتماد تبدیل شوید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت پاپ : هوش و ذکاوت شما و استعدادهایی که دارید تا به حال به شما خدمت زیادی کرده و در همان جهتی که خودتان می خواسته اید قرارتان داده اند. حالا تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که سرعت پیشرفت شما به سوی اهدافتان از این پس افزایش قابل توجهی خواهد یافت. بدون شک شما پیشرفتتان را به چشم خود خواهید دید. شاید تصمیم بگیرید توانایی های خود را با ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا با گرفن یک مدرک تحصیلی از این که هست بیشتر کنید. خوب، پس معطل چه هستید؟! همین حالا دست به کار شوید و مطمئن باشید که هیچ زحمتی بی نتیجه نخواهد ماند.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت قدرت : امروز توانایی شما در قانع کردن دیگران فوق العاده است و قدرت بینظیری در کلام شما نهفته است. قدرت تخیل شما بسیار قوی و مهارتتان در استفاده از کلمات خارق العاده است. شما می توانید در انجام هر کاری که به چنین توانایی هایی وابسته باشد، از نویسندگی و تدریس گرفته تا فروشندگی و تجارت با موفقیت عمل کنید. اگر ایده ای برای نوشتن یک داشتان یا مقاله در سر دارید همین امروز دست به قلم شوید و حداقل طرح اولیه ی خود را یادداشت کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت جهان : امروز با تعداد زیادی از دوستانتان در تماس خواهید بود. همچنین به مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی مختلفی دعوت می شوید. روابطتان با دوستان و اطرافیان به خوبی پیش خواهد رفت و علاوه بر این به افراد جدیدی نیز معرفی خواهید شد. برخی از افرادی که امروز با آنها روبرو خواهید شد از سرزمین های دور و کشورهای خارجی هستند و یا شغل های غیر عادی و جالبی دارند. سر و کله زدن با این افراد برای شما بسیار هیجان انگیز و الهام بخش خواهد بود.

منبع : مجله تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه