ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت امروز 25 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

فال تاروت

 برای اطلاع از فال تاروت امروز 25 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : مسئولیت هایی که به عهده دارید منتظر شما هستند و به غیر از انجام کاری که منتظرتان است گزینه های چندانی نخواهید داشت. امروز از آن روزهایی نیست که دیگران زیاد حال و حوصله داشته باشند و عذر و بهانه هایی که برای انجام ندادن کارها و عمل نکردن به وعده هایتان می آورید را به راحتی بپذیرند. شاید فکر کردن به انجام این همه کاری که به عهده دارید شما را نگران و هیجان زده بکند، اما خوشبختانه شرایط کیهانی به گونه ای است که شما با به کار گرفتن انرژی موجود در امروز از پس انجام همه ی آنها برخواهید آمد.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز بی آن که انتظارش را داشته باشید و یا آمادگی لازم را داشته باشید، در برابر حریف هایی قدرتمند قرار خواهید گرفت که به یکباره سر و کله شان پیدا می شود و به گونه ای شما را به چالش می کشند. خوب، شما در حال حاضر در مرحله ی مهمی قرار گرفته اید و این سربالایی ها و مشکلات را هم برای رسیدن به مرحله ای که می خواهید باید پشت سر بگذارید. در این راه باید تغییرات لازم را در خودتان و برنامه هایتان ایجاد کنید و متوجه باشید که این تغییرات برای رشدتان ضروری هستند.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : شما در حال حاضر دارید مرحله ی رشد فوق العاده ای را طی می کنید. روی این روند تمرکز کنید و ببینید برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن کجاها باید تغییرات ایجاد کنید. شاید از طرف افراد و انرژی هایی که در پیش رویتان قرار می گیرند به چالش کشیده شوید، اما این موضوع اصلا به معنی بدشانسی شما نیست و در واقع دارد شما را راهنمایی می کند که در چه زمینه هایی نیاز به ایجاد تغییرات دارید. ببینید این موقعیت های دشوار چگونه می توانند زمینه ساز رشد و پیشرفت شوند.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز شما می خواهید که همکارانتان قضاوت مثبتی در مورد شما داشته باشند، اما متأسفانه آنها با تقاضاها و انتظارات بیش از حد خود مجالی برای شما باقی نمی گذارند تا وظایف شخصیتان را به بهترین نحو ممکن انجام داده و موفق باشید و همین باعث می شود که تحت فشار و استرس قرار بگیرید. شما بیش از اندازه حساس شده اید! چه اهمیتی دارد که دیگران چه فکری در موردتان می کنند؟!

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت عدالت

کارت عدالت : برای امروزتان برنامه های مشخصی داشتید، اما تلاش های شما برای ارضای نیازهای عاطفیتان بی نتیجه مانده اند و همین باعث می شود نتوانید روی کارهایتان تمرکز لازم را داشته باشید. شاید در مرحله ی اول این طور به نظر برسد که یک نفر دیگر مقصر است و دارد موقعیت موجود را تشدید می کند، اما به جای مقصر دانستن دیگران بهتر است نگاهی هم به خودتان بیندازید و ببینید نقش شما در ایجاد شرایط فعلی چه بوده است!

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت ابله

کارت ابله : امروز تحت شرایط کیهانی موجود ممکن است وسوسه شوید که واکنش های سریع و حساب نشده ای از خودتان نشان بدهید، اما باید عواقب احتمالی این عجله ی خود را هم مد نظر داشته باشید. البته که قرار نیست بدترین احتمالاتی که به سرتان می زنند برایتان حتما پیش بیایند و داشتن چنین تصوری هم اشتباه محض است، کافی است کمی احتیاط کنید. اگر کمی دقت به خرج بدهید خواهید دید گزینه های بهتری هم برایتان وجود دارند.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز برای شما فرصت بزرگی را به همراه خواهد داشت که نباید به هیچ عنوان آن را نادیده بگیرید. اتفاقات کوچکی که امروز در زندگیتان می افتند می توانند نشان دهنده ی این باشند که شما به تغییراتی بزرگ در زندگی خود نیاز دارید و حالا که این همه انرژی در وجود خود احساس می کنید فرصت خوب است برای این که دست به کار شوید و جهت تازه ای به اوضاع بدهید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت ارابه

کارت ارابه : در حال حاضر موجی از انرژی در زندگی شما جریان یافته است. تغییرات و بازسازی های بزرگی در راه هستند که تعهدات و مسئولیت های جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت، تنها کاری که شما در این شرایط باید انجام دهید نشان دادن چراغ سبز است! شما باید متوجه باشید که این تغییرات عمده در زندگیتان چه اهمیتی می توانند داشته باشند. از ناشناخته ها نهراسید. شما خوب می دانید که به این تغییرات نیاز دارید، پس باید آشفتگی های و بی نظمی های ابتدایی که سر راهتان قرار خواهند گرفت را هم تحمل کنید تا از این فرصت هایی که در انتظارتان هستند بهره مند شوید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : مسئولیت زندگیتان را خودتان به عهده بگیرید. دست به کار شوید و در یکی از زمینه های مهم زندگیتان که نیاز به تغییر دارد دست به کار شوید. فرصت های بسیار خوبی قرار است برای شما فراهم شوند که باید خودتان را برای پذیرش آنها آماده کنید. اتفاقات غیر منتظره و امواج ناگهانی انرژی را تحت نظر داشته باشید و خودتان را برای ایجاد تغییرات آماده کنید. شاید این تغییرات در ابتدا اوضاع را کمی به هم بریزند، اما در نهایت قطعا رشد را برای شما به همراه خواهند داشت.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت پاپ

کارت پاپ : تصمیم گیری امروز برای شما بسیار آسان خواهد بود، به ویژه اگر اهداف مشخصی برای خودتان داشته باشید. جوی بر فضای امروز حاکم است که شما را قادر می سازد تغییرات مهمی را در زندگی خود ایجاد کنید، حداقل در یک جنبه از زندگیتان! با این حال به نفعتان است که زیادی هم عجله به خرج ندهید. فقط برای این که تغییری ایجاد کرده باشید و حال و هوای خودتان را عوض کنید دست به این کار نزنید. قبل از هر کار همه ی جوانب را در نظر گرفته و ببینید در چه جنبه ای از زندگی خود نیاز به تغییرات دارید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت ستاره

کارت ستاره : شما دارید وارد دوره ی مهمی از زندگی خود می شوید که چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید موقعیت های خیلی خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. شاید به یکباره احساس کنید که باید تغییراتی بزرگ و اساسی در یک جنبه از زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات بزرگ بخش عمده ای از مشکلات را حل خواهند کرد و با حذف آنچه لازم نیست جا را برای چیزهایی که در زندگی خود به آنها نیاز دارید باز خواهند کرد و آینده ای که آرزویش را دارید برای شما قابل دسترسی خواهند کرد. اکنون وقت درخشیدن شما فرا رسیده است!

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :   امروز بی آن که انتظارش را داشته باشید لیست بلند بالایی از کارهای ناتمام به دستتان داده خواهد شد که شما باید به آنها رسیدگی کنید. شما نمی دانید چکار باید بکنید، خودتان به اندازه کافی کار و مسئولیت به عهده داشته اید و این برایتان حکم تیر خلاص را دارد. با این حال بهتر است واکنش شدیدی نشان ندهید و جواب «نه» را با داد و فریاد ندهید. این کار تنها باعث خواهد شد که یک تنش و درگیری بی نتیجه پیش بیاید، پس سعی کنید موضوع را با کمی ظرافت و سیاست حل کنید.

منبع : مجله تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه