ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت امروز 2 اردیبهشت در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

فال تاروت

برای اطلاع از فال تاروت امروز 2 اردیبهشت در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت ملکه : امروز دوستانتان قصد خوش گذرانی دارند و از شما هم دعوت می کنند که به آنها بپیوندید. شما هم احساس می کنید که مجبور هستید حتما دعوتشان را بپذیرید، اما اصلا چنین اجباری در کار نیست. شما خودتان امروز به اندازه ی کافی کار برای انجام دادن دارید و اگر وقت اضافی برایتان باقی بماند ترجیح می دهید آن را صرف خودتان و خانواده تان کنید، پس خیلی راحت و بدون هیچ خجالتی این دعوت را رد کرده و بگویید که علیرغم میل باطنیتان نمی توانید با آنها همراه شوید.

♉فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت ابله : امروز شما اینقدر سرگرم لذت بردن از احساس خوشبختی که در حال حاضر دارید هستید که شاید فراموش کنید به اطرافیانتان هم توجه کنید و ببینید که آیا آنها هم به اندازه ی کافی خوشحال هستند یا باید کمکشان کنید تا از غم و غصه هایشان نجات پیدا کنند. درست است که شما موج شدیدی از انرژی احساس می کنید و فکر می کنید که هیچ چیزی نمی تواند مانعتان شود، اما بد نیست ببینید آیا بقیه هم می توانند همگام با شما پیش بروند؟ کمی دست نگه دارید و اگر کمکی از دستتان بر می آید انجام دهید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت امپراطور : شاید امروز از اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند چندان راضی نباشید، اما این بدان معنی نیست که باید یک جا بنشینید و زانوی غم به بغل بگیرید. به جای این که منفعل باشید و یک گوشه بنشینید و فقط نظاره گر باشید، بلند شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. شاید نتوانید همه را کنترل کنید، اما حداقل می توانید زندگی خودتان را همان طوری که دلتان می خواهد پیش ببرید. اگر با کسی یا چیزی مخالف هستید با شجاعت تمام مخالفت خود را بیان کنید.

♋ فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت شیطان : امروز اگر بخواهید در جهت مخالف جریان آب شنا کنید روز سختی را در پیش خواهید داشت و رسیدن به اهدافتان اصلا راحت نخواهد بود. مسلما به نفعتان است که هدفتان را هم جهت با جریان اتفاقات اطرافتان انتخاب کنید و از این نیروی موافق برای هر چه زودتر رسیدن به مقصد مورد نظر خود استفاده کنید. امروز بهتر است کله شق بازی در نیاورید و تصمیم نگیرید همه چیز را به زور در جهت معکوس پیش ببرید.

♌ فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت قدرت : امروز شما برای در دست گرفتن قدرت و تسلط داشتن به امور با یک نفر از اطرافیان خود در حال رقابت هستید. این نبرد هر چند به طور علنی اعلام نشده است، اما خیلی مخفیانه در جریان است و هر یک از طرفین در تلاش است تا نسبت به دیگری برتری پیدا کند. این جنگ تا زمانی که یکی از طرفین پیروز نشود و زمام امور را در دست نگیرد ادامه خواهد داشت. اگر فکر می کنید کسی دارد حوزه ی استحفاظی شما را به خطر می اندازد از محدوده خود دفاع کنید.

♍ فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت ستاره : امروز از پذیرفتن هر پروژه و یا موقعیتی که با خیالات و رویاهای شما همخوانی دارد کوتاهی نکنید. شانس امروز با شما یار است و در هر بازی و رقابتی که وارد شوید برنده خواهید بود. با این همه انرژی مثبتی که در امروز جریان دارد هیچ راهی جز داشتن احساس خوشحالی و رضایت نخواهید داشت. از این که شور و نشاط خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را هم در شادی خود شریک کنید ترسی نداشته باشید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت پاپ : تنبلی در حال حاضر در زندگی و برنامه شما هیچ جایی ندارد. شما انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف خود احساس می کنید و از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. سعی کنید هیچ کاری را به تعویق نیندازید، امروز هر چقدر بیشتر کار کنید بعدا نتایج بهتر و بیشتری دریافت خواهید کرد. مواظب باشید در مورد مسائل مختلف زیاد اغراق نکنید. شما امروز میل عجیبی به بزرگ نمایی دارید، آن هم تا حدی که از واقعیت کاملا فاصله می گیرید و در واقع اصل قضیه را در سایه قرار داده و حتی خودتان هم آن را فراموش می کنید.

♏ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت برج : امروز احساسات شما بسیار شدید و در عین حال پویا هستند. آنها چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید کنترل هر کاری که انجام می دهید را در اختیار دارند. مواظب باشید! به نفعتان است که نسبت به احساسات خود آگاه باشید تا بتوانید به جای این که تحت تأثیر این احساسات متغیر قرار بگیرید خودتان آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. البته این به هیچ عنوان بدان معنا نیست که باید احساسات خود را نادیده بگیرید.

♐ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم : امروز ویژگی فوق العاده ای در وجود شماست که باید آن را به دیگران هم نشان بدهید. به جای این که در عالم تخیلات خود فرو بروید باید سعی کنید با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کنید و انرژی درونتان را با آنها به اشتراک بگذارید. شما قلبی مهربان و حساس دارید و نسبت به دیگران و احساساتشان حساس هستید. زمان آن رسیده است که برای این وفاداری و مهربانی خود شناخته شوید و مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرید. لزومی ندارد این قدر متواضع باشید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت خورشید : امروز از بسیاری از جهات برای شما از این بهتر نمی تواند باشد. انرژی فوق العاده ای در روزتان جاریست و این که از آن به بهترین شکل استفاده کرده و بیکار ننشینید و هم زندگی و هم روحتان را پرورش دهید، فقط به خودتان بستگی دارد. قدرت و توانی باورنکردنی در ورای احساسات شما نهفته است. حتما به این احساسات مثبت در زندگی خود مجال بروز بدهید.

❤️فال شمع روزانه❤️

♒ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت درویش : شما راه های زیادی را در برابر خود می بینید و در این اندیشه اید که کدام یک از این راه های فوق العاده را باید در پیش بگیرید که نتیجه ی بهتری به دست بیاورید. فراموش نکنید که در این راه باید زمان حاضر و وضعیت فعلی خود را هم در نظر داشته باشید. شاید امروز دلتان بخواهد که یک کار خوب انجام دهید. نظرتان در مورد این که برای کودکان کار و یا افراد نیازمند غذا بپزید چیست؟! چند نفر از دوستانتان را دعوت کنید تا با شما همراه شوند.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت ارابه : امروز همین که اولین قدم را بردارید بقیه ی راه برایتان به راحتی آب خوردن خواهد بود. بی آن که خودتان متوجه فاصله ای که طی کرده اید باشید و اصلا احساس فشار و خستگی بکنید خواهید دید که به مقصد رسیده اید. تنها چیزی که باید در مورد آن احتیاط کنید این است که مواظب باشید در شتاب برای رسیدن به خط پایان دیگران را زیر دست و پایتان له نکنید. نسبت به اطرافیان خود توجه بیشتری داشته باشید.

اگر استخاره آنلاین میخوای کلیک کن یا بخت یا اقبال

منبع : مجله تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه