جمال  گلی

جمال گلی

جمال گلی، تهیه کننده، مجری طرح و جانشین تهیه سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

جمال گلی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار جمال گلی می‌توان به فعالیت در فیلم به وقت خماری، سریال سه جلد و سریال بزم آخر اشاره کرد.

جمال گلی - سکانس

 

جمال گلی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1388 در فیلم نفر دهم به کارگردانی محمدجواد کاسه‌ساز به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم به وقت خماری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جمال گلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اکبر عبدی، میرطاهر مظلومی، نفیسه روشن و محمود بهرامی را تجربه کرد.

جمال گلی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم جمال گلی در این سال، فعالیت در فیلم به وقت خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

جمال گلی - تهیه کننده و مجری طرح: فیلم ها و آثار | منظوم

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جمال گلی فعالیت در فیلم به وقت خماری بوده است. جمال گلی سال 1396 فیلم به وقت خماری به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. جمال گلی توانست با فعالیت در فیلم به وقت خماری تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر رعنا آزادی‌ور، هنگامه قاضیانی، هومن برق‌نورد و پوریا پورسرخ توانست سطح کاری او را متحول کند.

جمال گلی علاوه‌بر فیلم به وقت خماری، سال 1397 در سریال سه جلد نیز فعالیت داشته است. جمال گلی این‌بار با بهرنگ توفیقی یعنی کارگردان سریال سه جلد همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جمال گلی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. جمال گلی را باید بیشتر تهیه کننده تلویزیون بدانیم چرا که 58% آثار وی تلویزیونی و 42% آثارش سینمایی است. در واقع جمال گلی از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال ریکاوری، سریال سه جلد، سریال بزم آخر و سریال سی و‌نه هفته نام‌های و در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم به وقت خماری، فیلم شتر مرغ و فیلم نفر دهم فعالیت داشته است.

حضور یک بازیگر زن ترکیه‌ای در "سه جلد" / "ریکاوری" آبان به شبکه نمایش خانگی  می‌آید

 

اینستاگرام جمال گلی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. جمال گلی در اینستاگرام بیش از 1،532 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 280 نفر را دنبال می‌کند. همچنین جمال گلی تاکنون در اینستاگرام بیش از 83 پست بارگذاری کرده است. جمال گلی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1397/05/31 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 214 لایک و 13 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی جمال گلی تاکنون بیش از 361 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی جمال گلی تاکنون بیش از 68 نظر ثبت شده است.

جمال گلی - بیوگرافی جمال گلی | مشخصات

 

در بیوگرافی جمال گلی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی جمال گلی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار جمال گلی در منظوم سر بزنید. همه 7 اثر مهم جمال گلی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار جمال گلی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر جمال گلی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی جمال گلی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی جمال گلی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم به وقت خماری محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی جمال گلی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شتر مرغ محسوب می‌شود.

منظوم