ستایش  دهقان

ستایش دهقان

ستایش دهقان بازیگری است نوجوان که هرچند تجربه بازیگری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

از زندگی خصوصی ستایش دهقان اطلاعات چندانی در دست نیست . هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است.

ستایش دهقان در جیرانستایش دهقان

ستایش دهقان در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود. وی توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود.

ستایش دهقان در جیرانستایش دهقان در جیران

آثار هنری بازیگر نوجوان

او علاوه‌ بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است. ستایش مرادی این‌بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم اروند و هنرمندانی چون سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

ستایش دهقان در جیران

در این سال‌ها ستایش دهقان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است.

ستایش دهقان در جیران

از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

ستایش دهقان در جیران
ستایش دهقان در جیرانگلنسا و جیران

ستایش دهقان در جیران

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌ کنندگی اسماعیل عفیفه در نمایش خانگی می باشد که روایتگر داستان عاشقی ناصرالدین شاه و سوگلی محبوبش جیران است.

سریالنیکی کریمی و ستایش دهقان

پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران در این مجموعه خواهری به نام گلنسا دارد که رازدار عشق و عاشقی اوست و این نقش را ستایش دهقان بازی کرده است.

سریالنمای از سریال جیران

این سریال یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی خواهد بود که با انبوهی از ستارگان سینمایی از جمله امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد ساخته شده است.

بازیگر