آلا نجم

آلا نجم

آلا نجم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

هیهات

توضیحات

آلا نجم در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آلا نجم در این سال، بازیگری در فیلم هیهات به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، دانش اقباشاوی، سید روح‌الله حجازی و محمد هادی نائیجی محسوب می‌شود.

رزومه آلا نجم | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آلا نجم بازی در فیلم هیهات بوده است. آلا نجم کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم هیهات نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با هادی مقدم‌دوست همکاری داشته است. آلا نجم توانست با بازی در فیلم هیهات تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی و بهاران بنی‌احمدی بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی آلا نجم آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی آلا نجم و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار آلا نجم در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم آلا نجم در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار آلا نجم در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر آلا نجم در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آلا نجم درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آلا نجم بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم هیهات محسوب می‌شود.

منظوم