حسین  امیری دوماری

حسین امیری دوماری

حسین امیری دوماری نویسنده سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

حسین امیری دوماری نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسین امیری دوماری می‌توان به فعالیت در فیلم جان‌دار اشاره کرد.

حسین امیری دوماری در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حسین امیری دوماری در این سال، فعالیت در فیلم جان‌دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری محسوب می‌شود.

فیلم های حسین امیری دوماری + بیوگرافی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین امیری دوماری فعالیت در فیلم جان‌دار بوده است. حسین امیری دوماری کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1397 فیلم جان‌دار به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. حسین امیری دوماری توانست با فعالیت در فیلم جان‌دار تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، حامد بهداد و جواد عزتی توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه حسین امیری دوماری را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. حسین امیری دوماری علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر حسین امیری دوماری در حرفه‌ی کارگردان، فیلم جان‌دار است.

در بیوگرافی حسین امیری دوماری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حسین امیری دوماری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حسین امیری دوماری در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم حسین امیری دوماری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حسین امیری دوماری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حسین امیری دوماری در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حسین امیری دوماری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حسین امیری دوماری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم جان‌دار محسوب می‌شود.

منظوم