جواد  قامتی

جواد قامتی

جواد قامتی بازیگر سینمای و تلویزیون ایرانی است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

جواد قامتی بازیگر سینمای و تلویزیون ایرانی است که در ۱۳۵۳ در مرند به دنیا آمده و سال ها قبل ازدواج کرده و یک دختر به نام نازنین و یک پسر به نام آرمان دارد. او سابقه بازیگری در آثاری هم چون پوست، جلال و روزهای بی قراری ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

شروع فعالیت هنری

جواد قامتی کار خود را از صحنه تئاتر آغاز کرده و در فیلم های پوست ، درخت گردو ، ملاقات خصوصی، دومان، تبریزان و سریال های جلال ، جلال ۲ ، آتش و باد ، روزهای بیقراری ، درمانگاه ، کلید گمشده و … به عنوان بازیگر حضور داشته است و همچنین در فیلم کوتاه “مریض خانه مرکزی” نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است و از دیگر فعالیت جواد قامتی میتوان به عنوان مدیر دوبلاژ سریال “امام علی” به ترکی اشاره کرد.

جواد قامتی بازیگر ایرانی را بهتر بشناسید | پايگاه خبری افکارنيوز

 

بازیگر فیلم سینمایی پوست

فیلم “پوست” به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست جایزه بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین موسیقی متن را از آن خود نماید. پوست همچنین در رشته‌ های تدوین، صدا، طراحی لباس، طراحی صحنه و جلوه‌های ویژه میدانی، نامزد دریافت جایزه بود. جواد قامتی در این فیلم خوش درخشیده است.

پوست بازیگر شناخته شده و مطرحی ندارد و برادران ارک از بازیگران ترک آذری زبان در فیلمشان بهره برده اند. فاطمه مسعودی فر، جواد قامتی، محمود نظرعلیان، هادی افتخارزاده، عاشق ولی عبدی، نرجس دلارام، ابراهیم دهقان زاده، صدیقه دریانی، وحید شیرزاد، داوود نورپور، داوود مظلومی، امید والا، صمد دلنواز و وحید دلنواز در پوست به ایفای نقش پرداخته اند.

جواد قامتی بازیگر ایرانی را بهتر بشناسید | پايگاه خبری افکارنيوز

 

برادران ارک در بازی گرفتن از بازیگران خود بسیار موفق عمل کرده اند و حتی آنهایی نیز که نقشی هر چند کوتاه در پوست داشته اند به خوبی درخشیده اند.

داستان این فیلم درباره مردی به نام آراز عاشق دختری مسیحی به نام مارال بوده، ولی مارال با مرد دیگری ازدواج می کند. آراز که می فهمد نرسیدنش به مارال به واسطه دعایی بوده که مادرش در یک پوست نوشته، تصمیم می گیرد این دعا و دیگر طلسم های وارد شده به زندگی اش را نابود کند اما…

بیوگرافی جواد قامتی بازیگر آتش و باد

سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی، محصول سیما فیلم است و در ۵۸ قسمت تولید شده. قسمت اول آن روز جمعه ۲۶ اسفند روی آنتن رفته است. جواد قامتی در نقش پایدارخان در سریال آتش و باد بازی کرده است.