مونا  زندی حقیقی

مونا زندی حقیقی

مونا زندی حقیقی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی مونا زندی حقیقی

مونا زندی حقیقی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مونا زندی حقیقی می‌توان به کارگردانی فیلم بنفشه آفریقایی اشاره کرد.

فیلم های مونا زندی حقیقی + بیوگرافی

 

مونا زندی حقیقی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مونا زندی حقیقی در این سال، فعالیت در فیلم بنفشه آفریقایی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مونا زندی حقیقی فعالیت در فیلم بنفشه آفریقایی بوده است. مونا زندی حقیقی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم بنفشه آفریقایی را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از مونا زندی حقیقی نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم بنفشه آفریقایی و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. مونا زندی حقیقی توانست با فعالیت در فیلم بنفشه آفریقایی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فاطمه معتمدآریا، رضا بابک، مریم شیرازی و مهدی حسینی‌نیا توانست سطح کاری او را متحول کند.

مونا زندی حقیقی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

در بیوگرافی مونا زندی حقیقی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مونا زندی حقیقی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مونا زندی حقیقی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم مونا زندی حقیقی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مونا زندی حقیقی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مونا زندی حقیقی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مونا زندی حقیقی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مونا زندی حقیقی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بنفشه آفریقایی محسوب می‌شود.

منظوم