یاسین  مسعودی

یاسین مسعودی

یاسین مسعودی مسئول هنروران سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

یاسین مسعودی مسئول هنروران سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار یاسین مسعودی می‌توان به فعالیت در فیلم محمد رسول الله اشاره کرد.

زندگی یاسین مسعودی | بیوگرافی و عکس های یاسین مسعودی بازیگر بی همگان

 

یاسین مسعودی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم یاسین مسعودی در این سال، فعالیت در فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی یاسین مسعودی فعالیت در فیلم محمد رسول الله بوده است. یاسین مسعودی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1393 فیلم محمد رسول الله به عنوان مسئول هنروران فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. یاسین مسعودی توانست با فعالیت در فیلم محمد رسول الله تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات توانست سطح کاری او را متحول کند.

یاسین مسعودی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در بیوگرافی یاسین مسعودی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی یاسین مسعودی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار یاسین مسعودی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم یاسین مسعودی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار یاسین مسعودی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر یاسین مسعودی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی یاسین مسعودی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی یاسین مسعودی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم محمد رسول الله محسوب می‌شود.

منظوم