پیر  داغر

پیر داغر

پیر داغر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

پیر داغر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پیر داغر می‌توان به بازیگری در سریال مدار صفر درجه، سریال ساخت ایران و فیلم به وقت شام اشاره کرد.

پیر داغر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1363 در سریال رستاخیز تفنگ ها - قسمت سی و یکم به کارگردانی عمار رضوان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدار صفر درجه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پیر داغر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون احمد الزین، باسم مغنیه، مازن معضم و بولین حداد را تجربه کرد.

پیر داغر در سال 1386 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پیر داغر در این سال، بازیگری در سریال مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیر داغر بازی در سریال مدار صفر درجه بوده است. پیر داغر سال 1386 سریال مدار صفر درجه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. پیر داغر توانست با بازی در سریال مدار صفر درجه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، ناتالی متی، رویا تیموریان و مسعود رایگان بر تجارب او افزود.

پیر داغر - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

پیر داغر علاوه‌بر سریال مدار صفر درجه، سال 1390 در سریال ساخت ایران نیز بازی کرده است. پیر داغر این‌بار با محمدحسین لطیفی یعنی کارگردان سریال ساخت ایران و هنرمندانی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهنام تشکر و فرهاد اصلانی همکاری داشت.

در این سال‌ها پیر داغر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران باسم مغنیه با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با پیر داغر داشته است.

فیلم‌های پیر داغر به همراه بیوگرافی - تلوبیون پلاس

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پیر داغر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. پیر داغر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 57% آثار وی سینمایی و 43% آثارش تلویزیونی است. در واقع پیر داغر از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم به وقت شام، فیلم سی و سه روز، فیلم فرشتگان قصاب و فیلم زبان مادری به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال ساخت ایران، سریال مدار صفر درجه و سریال رستاخیز تفنگ ها - قسمت سی و یکم بازی کرده است.

منظوم