نگار  آذربایجانی

نگار آذربایجانی

نگار آذربایجانی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

نگار آذربایجانی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نگار آذربایجانی می‌توان به فعالیت در فیلم فصل نرگس، فیلم آینه های روبرو اشاره کرد.

نگار آذربایجانی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1388 در فیلم آینه های روبرو به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم فصل نرگس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نگار آذربایجانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی و نیما شاهرخ‌شاهی را تجربه کرد.

نگار آذربایجانی | خانه سینما

 

نگار آذربایجانی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم نگار آذربایجانی در این سال، فعالیت در فیلم فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نگار آذربایجانی فعالیت در فیلم فصل نرگس بوده است. نگار آذربایجانی سال 1394 فیلم فصل نرگس به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. نگار آذربایجانی توانست با فعالیت در فیلم فصل نرگس تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی و گوهر خیراندیش توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه نگار آذربایجانی را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. نگار آذربایجانی علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان بازیگر، کارگردان و دستیار تدوین نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نگار آذربایجانی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم نسل سوخته و سریال خودرو تهران 11 است. مهم‌ترین آثار نگار آذربایجانی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم فصل نرگس و فیلم آینه های روبرو است. مهم‌ترین اثر نگار آذربایجانی در حرفه‌ی دستیار تدوین، فیلم شیدا است.

فیلم های نگار آذربایجانی + بیوگرافی

 

نگار آذربایجانی سال 1389 برای فیلم آینه های روبرو توانست در 29مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه نامزد شود.

اینستاگرام نگار آذربایجانی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. نگار آذربایجانی در اینستاگرام بیش از 2،992 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 110 نفر را دنبال می‌کند. همچنین نگار آذربایجانی تاکنون در اینستاگرام بیش از 193 پست بارگذاری کرده است. نگار آذربایجانی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/06/30 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 274 لایک و 9 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی نگار آذربایجانی تاکنون بیش از 827 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی نگار آذربایجانی تاکنون بیش از 45 نظر ثبت شده است.

در بیوگرافی نگار آذربایجانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نگار آذربایجانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نگار آذربایجانی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم نگار آذربایجانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نگار آذربایجانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نگار آذربایجانی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نگار آذربایجانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نگار آذربایجانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم فصل نرگس محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی نگار آذربایجانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم آینه های روبرو محسوب می‌شود.

منظوم