محمد  علیمحمدی

محمد علیمحمدی

محمد علیمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد علیمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

محمد علیمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد علیمحمدی می‌توان به بازیگری در فیلم ابد و یک روز، فیلم عشقولانس اشاره کرد.

محمد علیمحمدی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمد علیمحمدی در این سال، بازیگری در فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی و فیلم عشقولانس به کارگردانی سید محسن ماهینی محسوب می‌شود.

محمد علی محمدی | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد علیمحمدی بازی در فیلم ابد و یک روز بوده است. محمد علیمحمدی سال 1394 فیلم ابد و یک روز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با سعید روستایی همکاری داشته است. محمد علیمحمدی توانست با بازی در فیلم ابد و یک روز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و ریما رامین‌فر بر تجارب او افزود.

محمد علیمحمدی علاوه‌بر فیلم ابد و یک روز، سال 1394 در فیلم عشقولانس نیز بازی کرده است. محمد علیمحمدی این‌بار با سید محسن ماهینی یعنی کارگردان فیلم عشقولانس و هنرمندانی چون علی صادقی، فریبا کوثری، اکبر عبدی و چنگیز وثوقی همکاری داشت.

با اینکه محمد علیمحمدی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمد علیمحمدی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمد علیمحمدی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم دو طبقه روی پیلوت است.

آقای بازیگر: «روز بلوا» متفاوت‌ترین نقش من در سینما بود

در بیوگرافی محمد علیمحمدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد علیمحمدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد علیمحمدی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم محمد علیمحمدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد علیمحمدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد علیمحمدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد علیمحمدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد علیمحمدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم ابد و یک روز محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمد علیمحمدی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم عشقولانس محسوب می‌شود.

منظوم