مهسا  حجازی

مهسا حجازی

مهسا حجازی بازیگر فیلم های خوک و زالاوا بعد از درخشش در این فیلم ها با جنگ جهانی سوم در سینما حضور خواهد یافت و فیلم سینمایی جدید هومن سیدی با بازی این بازیگر جوان و محسن تنابنده بر روی پرده می رود.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی مهسا حجازی

مهسا حجازی متولد ۱۶ مهرماه ۱۳۷۳ بازیگر است. از کارهای وی می‌ توان به بازی در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی و فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی اشاره کرد.

بیوگرافی مهسا حجازیکودکی مهسا حجازی در کنار عمویش

تئاتر «فرانکنشتاین»، فیلم کوتاه «غرامت»، فیلم کوتاه «مرگ موقتی زنبورها»، فیلم کوتاه «قهوه در فرانسه»، فیلم سینمایی «خوک»، فیلم سینمایی «زالاوا» و فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از کارهای مهسا حجازی در عرصه بازیگری است.

بیوگرافی مهسا حجازیمهسا حجازی

بازیگر فیلم کوتاه غرامت

در ادامه بیوگرافی مهسا حجازی وی در فیلم کوتاه «غرامت» به نویسندگی و کارگردانی تهمینه بهرام و تهیه‌کنندگی ارسلان امیری حضور داشته است. این فیلم، محصول انجمن سینمای جوانان ایران است و داستان آن درباره‌ی زنی است که می‌خواهد شوهرش را از زندان آزاد کند.

یوسف بختیاری و امیرعباس نورزایی دیگر بازیگران «غرامت» هستند.

بیوگرافی مهسا حجازیمهسا حجازی در جشنواره ونیز
بیوگرافی مهسا حجازیفیلم زالاوا

گفتنی است مهسا حجازی با فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ حضور داشت. «جنگ جهانی سوم» فیلمی به کارگردانی هومن سیدی است و محسن تنابنده، ندا جبرائیلی و … از بازیگران آن هستند.

بیوگرافی مهسا حجازیهومن سیدی و محسن تنابنده با جوایز خود در کنار مهسا حجازی
بازیگرمهسا حجازی در جشنواره ونیز.
بازیگرمحسن تنابنده و مهسا حجازی در نمایی از جنگ جهانی سوم

این فیلم سال گذشته جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) بخش افق‌ های ونیز را به خود اختصاص داد. همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم توکیو در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران را گرفت.

بازیگرعکس های مهسا حجازی

محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در «جنگ جهانی سوم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران
بازیگر

منبع:نیک صالحی