محمد  ولی زادگان

محمد ولی زادگان

محمد ولی زادگان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد ولی زادگان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد ولی زادگان می‌توان به بازیگری در سریال سایه بان، فیلم پوزه چرمی و فیلم جمشیدیه اشاره کرد.

محمد ولی زادگان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1393 در فیلم پوزه چرمی به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سایه بان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد ولی زادگان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بهار کاتوزی را تجربه کرد.

محمد ولی زادگان - بازیگر: فیلم ها و آثار | منظوم

 

محمد ولی زادگان در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد ولی زادگان در این سال، بازیگری در سریال سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد ولی زادگان بازی در سریال سایه بان بوده است. محمد ولی زادگان سال 1396 سریال سایه بان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جمشید محمودی همکاری داشته است. محمد ولی زادگان توانست با بازی در سریال سایه بان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری و امین تارخ بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمد ولی زادگان آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

بیوگرافی محمد ولی زادگان | نماوا

 

در بیوگرافی محمد ولی زادگان آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد ولی زادگان و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد ولی زادگان در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم محمد ولی زادگان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد ولی زادگان در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد ولی زادگان در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد ولی زادگان درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد ولی زادگان بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال سایه بان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمد ولی زادگان کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم جمشیدیه محسوب می‌شود.

منطوم