مهدی  مظلومی

مهدی مظلومی

هدی مظلومی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهدی مظلومی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهدی مظلومی می‌توان به کارگردانی سریال روزگار خوش حبیب‌آقا، سریال کمربندها را ببندیم و سریال معتاد اجباری اشاره کرد.

مهدی مظلومی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1382 در سریال کمربندها را ببندیم به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار خوش حبیب‌آقا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهدی مظلومی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رویا افشار، رضا فیض‌نوروزی، فتحعلی اویسی و امیر جعفری را تجربه کرد.

مهدی مظلومی - سکانس

 

مهدی مظلومی در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 سریال مهم تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم مهدی مظلومی در این سال، فعالیت در سریال روزگار خوش حبیب‌آقا به عنوان کارگردان و فعالیت در سریال زندگی به شرط خنده به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدی مظلومی فعالیت در سریال روزگار خوش حبیب‌آقا بوده است. مهدی مظلومی سال 1385 سریال روزگار خوش حبیب‌آقا را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از مهدی مظلومی نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال روزگار خوش حبیب‌آقا و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. مهدی مظلومی توانست با فعالیت در سریال روزگار خوش حبیب‌آقا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، محمود جعفری، ناصر گیتی‌جاه و مهوش صبرکن توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه مهدی مظلومی را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مهدی مظلومی علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار مهدی مظلومی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم سه بیگانه و سریال معتاد اجباری است. مهم‌ترین اثر مهدی مظلومی در حرفه‌ی تدوینگر، سریال زندگی به شرط خنده است.

نگاه ایران - مهدی مظلومی از شبکه جم جدا شد/ به ایران برمی گردم، حتی اگر  اجازه کار نداشته باشم

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهدی مظلومی آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. مهدی مظلومی را باید بیشتر کارگردان تلویزیون بدانیم چرا که 86% آثار وی تلویزیونی و 14% آثارش سینمایی است. در واقع مهدی مظلومی از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 6 اثر در تلویزیون با نام سریال شهر قشنگ، سریال سیگنال موجود است، سریال معتاد اجباری، سریال روزگار خوش حبیب‌آقا، سریال زندگی به شرط خنده و سریال کمربندها را ببندیم نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم سه بیگانه فعالیت داشته است.

در بیوگرافی مهدی مظلومی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهدی مظلومی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهدی مظلومی در منظوم سر بزنید. همه 7 اثر مهم مهدی مظلومی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهدی مظلومی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهدی مظلومی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهدی مظلومی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهدی مظلومی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال روزگار خوش حبیب‌آقا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهدی مظلومی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال زندگی به شرط خنده محسوب می‌شود.

منظوم