فیروز  سلیمانی

فیروز سلیمانی

فیروز سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

فیروز سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فیروز سلیمانی می‌توان به بازیگری در سریال سه در چهار، سریال مامور بدرقه اشاره کرد.

فیروز_سلیمانی Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com

 

فیروز سلیمانی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم فیروز سلیمانی در این سال، بازیگری در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی و سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فیروز سلیمانی بازی در سریال سه در چهار بوده است. فیروز سلیمانی سال 1387 سریال سه در چهار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. فیروز سلیمانی توانست با بازی در سریال سه در چهار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین بر تجارب او افزود.

ارازل و اوباش طهران - فيروز سليماني يل( كوهدشت) | Facebook

 

فیروز سلیمانی علاوه‌بر سریال سه در چهار، سال 1387 در سریال مامور بدرقه نیز بازی کرده است. فیروز سلیمانی این‌بار با سعید سلطانی یعنی کارگردان سریال مامور بدرقه و هنرمندانی چون محسن تنابنده، سیروس گرجستانی، سید جواد رضویان و مهرانه مهین‌ترابی همکاری داشت.

در بیوگرافی فیروز سلیمانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی فیروز سلیمانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار فیروز سلیمانی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم فیروز سلیمانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار فیروز سلیمانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر فیروز سلیمانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی فیروز سلیمانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی فیروز سلیمانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال سه در چهار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی فیروز سلیمانی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال مامور بدرقه محسوب می‌شود.

منظوم