مجید  پتکی

مجید پتکی

مجید پتکی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مجید پتکی بازیگر  تئاتر ، سینما و تلویزیون در 25 شهریور در سال 1353 در رشت متولد شده است ، این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس در رشته کامپیوتر از دانشگاه فنی شهید رجایی لاهیجان است. او با شروع تئاتر و ادامه دادن این حرفه به تلویزیون و سینما راه یافت.

 

آغاز فعالیت حرفه ای مجید پتکی

مجید پتکی فعالیت خود را از آمفی تئاتر دبیرستان شهید بهشتی در سال 1368 شروع کرد و در سال 1375 از خدمت سربازی برگشت و در سال 1376 وارد دانشگاه شد و همچنان فعالیت خود را در آمفی تئاتر دانشکده ادامه داد.

مجید پتکی و همسرش | بیوگرافی مجید پتکی بازیگر سریال آکتور

 

در سال 1379 به تلویزیون گیلان دعوت شد و کارش از سال 80 با تله فیلم ادامه داد تا این که با سریال فردای روشن یک نقش طولانی را ایفا کرد که این فیلم در شبکه دو و شبکه باران استان گیلان پخش شد.

 در سریال قهوه تلخ مهران مدیری در سال 1389 حضور داشت و بعد از آن در سریال گذر از رنج ها در سال 91 چهره اش شناخته شد و با سریال کوبار در سال 97 به شهرت رسید

مجید پتکی در سریال ها و تئاترهای کشوری و استانی

با افتتاح شبکه باران در استان گیلان من هم مانند بیشتر بچه هایی که در تئاتر کار می کردند وارد کار های تلویزیونی شدم و در سریال های این شبکه به ایفای نقش پرداختم. البته همزمان در کار مجموعه سراسری مثل " آواز شب " با کارگردانی داریوش فرهنگ و " آواز مه " با کارگردانی حسین علی لیالستانی هم بازی کردم.

بیوگرافی و عکس های مجید پتکی بازیگر ایرانی

 

در " قهوه تلخ " با کارگردانی مهران مدیری هم بودم. به هر حال جسته و گریخته در سریال های کشوری و استانی مشغول بودم تا رسیدم به سریال گذر از رنج ها با کارگردانی فریدون حسین پور. در این سریال هم برای انتخاب من آقای مهدی بوستان پرور، دستیار آقای حسین پور تماس گرفتند و خواستند مرا ببینند. ابتدا برای یک نقش دیگر مد نظرشان بودم و حتی تا مرحله تست و گریم و لباس هم قرار نبود که نقش سهراب را بازی کنم ، اما بالاخره با صحبت هایی که آقای حسین پور با دستیارانش داشت این نقش به من رسید.

بیتوته