زینب  شعبانی

زینب شعبانی

زینب شعبانی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1356 متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

زینب شعبانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1356 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار زینب شعبانی می‌توان به بازیگری در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟، فیلم لرد اشاره کرد.

زینب شعبانی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم زینب شعبانی در این سال، بازیگری در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ به کارگردانی صفی یزدانیان محسوب می‌شود.

پس از باران | گیلان ما

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی زینب شعبانی بازی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ بوده است. زینب شعبانی سال 1393 در 37 سالگی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با صفی یزدانیان همکاری داشته است. زینب شعبانی توانست با بازی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لیلا حاتمی، علی مصفا، محمد فتحی و زهرا حاتمی بر تجارب او افزود.

زینب شعبانی علاوه‌بر فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟، سال 1395 در 39 سالگی در فیلم لرد نیز بازی کرده است. زینب شعبانی این‌بار با محمد رسول‌اف یعنی کارگردان فیلم لرد و هنرمندانی چون نسیم ادبی، میثاق زارع، ژیلا شاهی و مجید پتکی همکاری داشت.

زینب شعبانی - بیوگرافی، زندگی نامه و کارنامه هنری | منظوم

 

در مجموع در کارنامه 41 ساله و بیوگرافی زینب شعبانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی زینب شعبانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار زینب شعبانی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم زینب شعبانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار زینب شعبانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر زینب شعبانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی زینب شعبانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی زینب شعبانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی زینب شعبانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم لرد محسوب می‌شود.

منظوم