مهدی  فریضه

مهدی فریضه

مهدی فریضه، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهدی فریضه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهدی فریضه می‌توان به بازیگری در سریال در حاشیه 2، فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد و فیلم حق سکوت اشاره کرد.

مهدی فریضه نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1391 در فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد به کارگردانی اشکان خیل نژاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال در حاشیه 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهدی فریضه محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نوید محمدزاده، محمد هادی عطایی، حمید رحیمی و سینا بالاهنگ را تجربه کرد.

زندگی مهدی فریضه | بیوگرافی و عکس های مهدی فریضه بازیگر سریال موج اول

 

مهدی فریضه در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهدی فریضه در این سال، بازیگری در سریال در حاشیه 2 به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدی فریضه بازی در سریال در حاشیه 2 بوده است. مهدی فریضه سال 1394 سریال در حاشیه 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. مهدی فریضه توانست با بازی در سریال در حاشیه 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، سید جواد رضویان، سروش جمشیدی و مهران غفوریان بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهدی فریضه آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

زندگی مهدی فریضه | بیوگرافی و عکس های مهدی فریضه بازیگر سریال موج اول

 

در بیوگرافی مهدی فریضه آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهدی فریضه و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهدی فریضه در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم مهدی فریضه در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهدی فریضه در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهدی فریضه در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهدی فریضه درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهدی فریضه بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال در حاشیه 2 محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهدی فریضه کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم حق سکوت محسوب می‌شود.

منظوم