مازیار  فلاحی

مازیار فلاحی

مازیار فلاحی خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه‌سرا ایرانی است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

قلب یخی ۱۳۹۰

لعنت به من ۱۳۹۲

ماه هفتم ۱۳۹۳

یادم تو را فراموش ۱۳۹۶

 

تک‌آهنگ‌های مازیار فلاحی

لحظه‌ها

لیلا

مهمون من باش 

 

توضیحات

مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران خواننده، آهنگساز، نوازنده، ترانه‌سرا و نویسنده ایرانی است. مازیار فلاحی به‌طور حرفه‌ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ شروع کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و هم‌زمان در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.

مازیار فلاحی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

مازیار فلاحی فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه مطورد آغاز کرد، سپس موسیقی را در کنار استاد حمیدرضا دیبارز بمدت 6 سال آموخت و شروع به ترانه سرایی و آهنگسازی کرد.

مازیار فلاحی در سال ۱۳۸۰ به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیک‌های آواز را نزد اساتید ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد.

 

مازیار فلاحی در اسفند ماه ۱۳۸۶ به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز رسمی فعالیت خوانندگی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌باشد.

مازیار فلاحی تاکنون کنسرت‌های زیادی در شهرهای بزرگ ایران و همچنین کانادا و دبی اجرا کرده است. 

زندگینامه مازیار فلاحی و عکس های همسر و دخترش

 

وضعیت تاهل مازیار فلاحی :

مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان 93 سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند.

عسل قربانی مهندس معمار است و در شرکتی که متعلق به خشایار فلاحی، برادر همسرش است بعنوان طراح داخلی فعالیت میکند.

بیوگرافی مازیار فلاحی و همسرش عسل قربانی + عکس دخترش

 

جوایز مازیار فلاحی :

مازیار فلاحی در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی موفق به کسب جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنوارهٔ بین المللی فیلم ویند آمریکا شد.

بیتوته