ارسال به دیگران پرینت

ورزش:

بهترین انگیزه برای ورزش کردن برای تنبل‌ها

محققان دریافتند برخی هشدار‌ها بهترین انگیزه برای ورزش هستند که با مطالعه این خبر می‌توانید از آن‌ها مطلع شوید.

بهترین انگیزه برای ورزش کردن برای تنبل‌ها

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، ترس از مرگ در افراد می‌تواند بهترین راه برای ترغیب آن‌ها به ویژه تنبل ها به ورزش باشد.

به گفته محققان، هشدار‌های مرگ و بیماری بهترین راه برای تشویق مردم به تناسب اندام بودند؛ نویسنده این مطالعه می‌گوید یافته‌ها می‌تواند به بهبود قدرت انگیزشی برای تناسب اندام کمک کند.

کیموت اویبو، نویسنده این مطالعه از دانشگاه واترلو در کانادا می‌گوید: یافته‌ها مبنایی را برای طراحان اپلیکیشن تناسب اندام فراهم می‌کند تا از پیام‌های سلامتی مرتبط با بیماری و مرگ به عنوان تکنیکی متقاعدکننده برای ایجاد انگیزه در تغییر رفتار استفاده کنند.

 

بهترین انگیزه برای ورزش کردن برای تنبل‌ها

در این مطالعه از ۶۶۹ نفر خواسته شد تا به پنج پیام در مورد اینکه چگونه آن‌ها را تشویق به ورزش با یک برنامه تناسب اندام، می‌کند امتیاز دهند.

تخمین زده می‌شود که کم‌تحرکی در انگلیس سالانه یک میلیارد پوند برای سرویس سلامت ملی این کشور هزینه دارد؛ ضمن اینکه از هر ۱۰ نفر ۶ نفر دچار چاقی هستند. هزینه‌های ناشی از بی‌تحرکی در ایالات متحده بسیار بالاتر است؛ به طوری که سبک زندگی بی تحرک تخمین زده می‌شود سالانه ۱۱۷ میلیارد دلار (نزدیک به ۸۵ میلیارد پوند) برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا هزینه داشته باشد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا تخمین می‌زند که ۴۲ درصد از جمعیت بزرگسال آمریکا چاق و ۹ درصد به شدت چاق هستند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه