ارسال به دیگران پرینت

مهاجرت به کانادا چقدر هزینه دارد؟‌ | آشنایی با هزینه‌های مهاجرت به این کشور

مهاجرت به هر کشوری تصمیم ساده‌ای نیست. بسیاری از فاکتورها وجود دارد که باید قبل از مهاجرت مورد بررسی قرار داده شوند و یکی از آنها مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های زندگی است.

مهاجرت به کانادا چقدر هزینه دارد؟‌ | آشنایی با هزینه‌های مهاجرت به این کشور

مقدمه

مهاجرت به هر کشوری تصمیم ساده‌ای نیست. بسیاری از فاکتورها وجود دارد که باید قبل از مهاجرت مورد بررسی قرار داده شوند و یکی از آنها مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های زندگی است. قبل از اینکه به کانادا بروید، مهم است که بدانید هزینه‌های شما دقیقاً چقدر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم مروری کامل بر هزینه زندگی در کانادا داشته باشیم تا اگر قصد مهاجرت عادی یا پذیرش تحصیلی کانادا را دارید، از این مطلب استفاده کنید.

 

متوسط هزینه‌ی زندگی در کانادا

هزینه زندگی از شهری به شهر دیگر متفاوت است، اما متوسط ​​هزینه زندگی ملی برای یک فرد مجرد در حدود ۲،۷۳۰ دلار در ماه تخمین زده می‌شود در حالی که برای یک خانواده ۴ نفره به‌طور متوسط ​​در حدود ۵۱۵۸ دلار است.

اگرچه کانادا به‌عنوان یکی از گران‌ترین کشورها برای زندگی در سطح جهان در نظر گرفته می‌شود، بسیاری از شهرهای آن بسیار ارزان‌تر از بسیاری از شهرهای آمریکای شمالی و همچنین میانگین جهانی هستند. به‌عنوان‌مثال، طبق مطالب بیان‌شده در سایت‌های معتبر، شهر کبک سومین شهر ارزان در آمریکای شمالی است و زندگی در وینیپگ بیش از ۸۲ درصد از شهرهای آمریکای شمالی ارزان است.

برخی از شهرها گران‌تر از شهرهای دیگر هستند. به‌عنوان‌مثال، تورنتو و ونکوور، اگرچه به‌عنوان قابل زندگی‌ترین شهرها شناخته می‌شوند و محبوب‌ترین شهرها برای خارجی‌ها هستند، اما گران‌ترین‌ها برای زندگی هستند و هزینه زندگی یا هزینه تحصیل در کانادا در صورت اقامت در این شهرها گران خواهد بود. بااین‌حال، بسیاری از شهرهای ارزان قیمت وجود دارد که باید هنگام انتقال به کانادا در نظر بگیرید. بیشتر این شهرها را می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید و برنامه مهاجرت خود به آن‌ها را آغاز کنید.

آیا برای تعیین یک برنامه جامع و تخصصی مهاجرت برای نیازهای فردی خود به مشاوره و کمک نیاز دارید؟ کافی است با سایت اسمارت اپلای همکاری کنید یا به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام شهرها مقرون‌به‌صرفه ترین شهرهای برای زندگی در سال ۲۰۲۰ هستند و چگونه می‌توانیم فرآیند مهاجرت شما را ساده‌تر کنیم. همچنین با ابزار جستجوی هوشمند این سایت به‌صورت رایگان لیست دانشگاه‌های مناسب خود را پیدا کنید

کدام مکان‌ها در کانادا کمترین هزینه زندگی را دارند؟

دانستن اینکه کدام استان‌ها یا مناطق برای زندگی مقرون‌به‌صرفه هستند مطمئناً هنگام تصمیم‌گیری برای انتقال به کانادا به محدود کردن انتخاب مقصد کمک می‌کند و شما را در تصمیم‌گیری صحیح برای این مورد خاص راهنمایی می‌کند.

3

در کانادا مطمئناً استان‌هایی وجود دارد که زندگی برای آنها بسیار پرهزینه است. به‌عنوان‌مثال تورنتو، گرچه به‌عنوان هشتمین شهر دارای سکونت در جهان انتخاب شد، گران‌ترین شهر برای زندگی در کانادا نیز هست. بر اساس گزارش‌ها مختلف ونکوور که ششمین شهر قابل زندگی کانادا به‌حساب می‌‌‌آید، در حال حاضر مقام دوم را به‌عنوان گران‌ترین شهر برای زندگی به خود اختصاص داده است و پس از ویکتوریا، رتبه دوم را دارد.

در انتهای دیگر طیف، شهر کبک سومین شهر ارزان برای زندگی در آمریکای شمالی است و پس‌ازآن مونترال و وینیپگ قرار دارند. این‌ها بر اساس هزینه‌های کلی طبق درآمد اشخاص هستند. همچنین لازم به یادآوری است که زندگی در برخی مکان‌ها به‌عنوان یک فرد مجرد از اقامت با خانواده ارزان‌تر است و این مسئله برای برخی شهرها برعکس است.

در زیر ۱۰ شهر مقرون‌به‌صرفه برتر ذکرشده است که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی برای رفتن به کانادا در نظر بگیرید.

۱۰ شهر برتر مقرون‌به‌صرفه در کانادا ۲۰۲۰

هزینه زندگی (فرد مجرد)- هزینه زندگی (خانواده ۴ نفره)

تندر بی، انتاریو ۲،۱۵ دلار ۴۱۵۸ دلار

مونکتون، نیوبرانزویک ۱۹۶۲ دلار ۴۱۴۰ دلار

شهر کبک، کبک ۱،۹۷۳ دلار ۴۲۱۸ دلار

گلف، انتاریو ۲،۲۹۶ دلار ۴۴۸۴ دلار

کیتچنر-واترلو، انتاریو ۲۲۱۸ دلار ۴۴۱۹ دلار

کینگستون، انتاریو ۲،۳۶۸ دلار ۴۶۳۱ دلار

لندن، انتاریو ۲،۱۳۸ دلار ۴،۴۷۶ دلار

ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا ۲۴۶۲ دلار ۴،۴۶۶ دلار

مونترال، انتاریو ۲،۳۲۸ دلار ۴۶۵۳ دلار

چارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد ۲٫۰۸۹ دلار ۴۴۸۴ دلار

۳ استان برتر برای اقامت در کانادا و نحوه رفتن به آنجا

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید تعیین کرد کدام شهرها مقرون‌به‌صرفه ترین شهر برای شما هستند. به‌عنوان‌مثال، حقوق شما ممکن است به میزان قابل‌توجهی جذاب باشد اما متناسب با هزینه‌های زندگی نباشد.

2

بعضی از شهرها برای یک خانواده ارزان‌‌تر از زندگی یک فرد مجرد هستند. همچنین مهم است که در نظر بگیرید که کدام استان حقوق جذاب‌تری برای شغل شما ارائه می‌دهد و همچنین کدام استان‌ها تقاضای شغل شما زیاد است زیرا این فاکتور هنگام درخواست اقامت دائم در کانادا می‌تواند بر موفقیت شما تأثیر بگذارد.

حتما بخوانید : سرمایه گذاری در استرالیا

 

۴ استان برتر کانادا از نظر هزینه

انتاریو

انتاریو در شرق و مرکز کانادا واقع‌شده است و از بهترین استان‌های کانادا برای تحصیل و مهاجرت است. این استان، دومین استان بزرگ کشور کانادا است و به‌عنوان مرکز شماره یک فناوری کانادا شناخته می‌شود. اگرچه ممکن است هزینه‌های زندگی به‌طورکلی زیاد باشد‌، حقوق ارائه‌شده از بالاترین میزان ارائه‌شده در کشور است و این استان را برای زندگی در یک استان کاملاً مقرون‌به‌صرفه ساخته است.

شهرهایی مانند تندر بی، گلف، کیچنر-واترلو، کینگستون لندن و مونترال همگی در ۱۰ شهر با قیمت مناسب برای زندگی در کانادا قرار دارند و از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل هستند.

نیوبرانزویک

نیوبرانزویک یکی از کوچکترین استان‌های کانادا است و تعادل کاملی بین زندگی در شهرهای کوچک و سبک زندگی شهری وجود دارد که ورای مناظر جنگلی و سواحل زیبا هستند. همچنین نیوفاندلند و لابرادور، با جذب کارگران ماهر از سراسر جهان یکی دیگر از مقاصد جذاب در این استان است.

در صورت عدم توانایی در انتخاب شهرهای مناسب بهتر است که با موسسه اسمارت اپلای استفاده کنید تا گزینه مناسب را برای شما انتخاب کند و از ابزار جستجوی هوشمند این سایت نیز برای انتخاب دانشگاه مناسب استفاده کنید.

4

بریتیش کلمبیا

زندگی در بریتیش کلمبیا زیبا و نشاط‌آور است. این استان در ساحل شمال غربی اقیانوس آرام واقع‌شده است و مکانی تفریحی استثنایی برای دوستداران طبیعت، ازجمله پارک‌ جزیره پرنس ادوارد است.

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (PEI) استان دریایی دیگری در کانادا است که از ۲۳۱ جزیره کوچک‌تر تشکیل‌شده است. جزیره پرنس ادوارد دارای صنعت گردشگری در حال رونق است، اگر شما به دنبال کار در صنعت گردشگری و هستید جزیره پرنس ادوارد یکی از گزینه‌های شما است. راه‌های اصلی مهاجرت به PEI از طریق Express Entry، Pilot Immigration Pilot یا برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) است.

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی به هزینه‌های زندگی در کانادا و به ارزان‌ترین شهرها برای مهاجرت به این کشور داشتیم. بهتر است برای مهاجرت به کانادا این کار را به متخصصین محول کنید تا فرآیند مهاجرت آسان‌تری داشته باشید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه