ارسال به دیگران پرینت

قالیباف پس از رای اعتماد به ١٨ وزیر پیشنهادی دولت: محکوم به موفقیت هستیم؛ باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم

قالیباف رییس مجلس ساعتی پس از رای اعتماد به ١٨ وزیر پیشنهادی دولت در توئیتی نوشت: حسن اعتماد و رای قوی نمایندگان محترم به تیم مورد وثوق ریاست محترم جمهور نشانگر دغدغه مجلس برای تسریع در حل مشکلات مردم بود. امروز محکوم به موفقیت هستیم و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم.

قالیباف پس از رای اعتماد به ١٨ وزیر پیشنهادی دولت: محکوم به موفقیت هستیم؛ باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم

قالیباف رییس مجلس ساعتی پس از رای اعتماد به ١٨ وزیر پیشنهادی دولت در توئیتی نوشت: امروز محکوم به موفقیت هستیم و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم.

 وی در این باره نوشت: حسن اعتماد و رای قوی نمایندگان محترم به تیم مورد وثوق ریاست محترم جمهور نشانگر دغدغه مجلس برای تسریع در حل مشکلات مردم بود. امروز محکوم به موفقیت هستیم و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم.

وی افزود: مجلس با نظارت همدلانه و دلسوزانه بر عملکرد وزرا و برطرف کردن نیازهای تقنینی دولت، آنها را در حل مشکلات برزمین ماندۀ مردم کمک خواهد کرد.

گفتنی است که نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت ساعاتی پیش پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه