ارسال به دیگران پرینت

نایب رییس مجلس | تاکنون جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت اجتماعی را به معنای واقعی اجرا و پیاده کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در پی کمک به دولت و بازکردن گره‌های موجود است و بنای دخالت در امور دولت را ندارد. نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت اجتماعی را به معنای واقعی اجرا و پیاده کند که این موضوع تلاش بیشتر خادمان مردم را می طلبد.


نایب رییس مجلس  |   تاکنون جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت اجتماعی را به معنای واقعی اجرا و پیاده کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در پی کمک به دولت و بازکردن گره‌های موجود است و بنای دخالت در امور دولت را ندارد.

علی نیکزاد عصر پنجشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان سبزوار تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی سرباز گوش به فرمان رهبری و مقر سرباز ولایت فقیه است و از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد:مجلس یازدهم از ابتدای فعالیت خود دغدغه‌ای جز حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و کمک به دولت نداشته است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت اجتماعی را به معنای واقعی اجرا و پیاده کند که این موضوع تلاش بیشتر خادمان مردم را می طلبد.

نیکزاد در خصوص سفرش به شهرستان سبزوار هم گفت: سفر نمایندگان مجلس، دخالت در کار دولت نیست و مصوبات این سفرهای استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار می گیرد چون قولهای بیان شده باید عملی شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک روزه خود به سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. بازدید از ایستگاه راه آهن سبزوار و محورهای مواصلاتی شهرستان های سبزوار، خوشاب و جوین و جغتای بخشی از برنامه های این سفر بود.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه