ارسال به دیگران پرینت

خوزستان کلکسیونی از مشکلات است

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان کلکسیونی از مشکلات است، گفت: خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد است.

خوزستان کلکسیونی از مشکلات است

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان اظهار کرد: شرایط خوزستان بسیار بهتر از قبل شده و اوضاع در خوزستان آرام شده است. دولت مصوبات بسیار خوبی برای خوزستان داشته و کمک‌های بسیار خوبی از سوی ارکان نظام برای رفع مشکلات مردم به خوزستان شده است.

وی افزود: خوزستان کلکسیونی از مشکلات است و به رغم وجود امکانات خدادادی فراوان همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: تولید اصلی درآمدهای ملی، در خوزستان است و صادرات و واردات از طریق مرزهای زمینی، هوایی و آبی خوزستان انجام می‌شود. خوزستان نقش کلیدی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: خوزستان در زمینه ترسالی و خشکسالی در یک پارادوکس عجیب قرار گرفته است و همیشه دچار مشکل می‌شود. در ترسالی شاهد سیلاب سال ۹۸ بودیم و امسال نیز بحث خشکسالی است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان می‌دانند که نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آنها انجام خواهد داد، ادامه داد: همه مردم خوزستان به رغم وجود مشکلات متعدد در استان، صبور هستند زیرا به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه‌مند و متعهد هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه