ارسال به دیگران پرینت

حقوق کارگران به بالای ۴ میلیون می‌رسد.

سیفی نماینده کارفرما‌ها امشب در گفتگو با یک خبرنگار گفت: سعی کردیم تصمیم بگیریم که بیشتر به نفع کارگران و بازنشسته‌ها باشد. البته فشار زیادی هم به کارفرما‌ها مخصوص بنگاه‌های کوچک خواهد آمد، اما پذیرفتیم که این اتفاق بیافتد تا آرامشی برای مردم حاصل شود. با در نظر گرفتن افزایش ۳۷ درصدی دستمزد کارگران حدود ۴ میلیون تومان می‌شود.


حقوق کارگران به بالای ۴ میلیون می‌رسد.

سیفی نماینده کارفرماها امشب در گفتگو با خبرنگاری گفت: با اجرای مرحله دوم همسان سازی، حقوق کارگران به بالای ۴ میلیون می‌رسد.

ماینده کارفرماها در بخشی از صحبتهای خود گفت: پیشنهاد ما افزایش 37 درصدی دستمزد کارگران بود. ما یک تصمیمی داریم می گیریم و ان شاء الله امسال اولین سالی است که ما داریم همه افزایش را حتی روی پایه می دهیم که به نفع بازنشسته ها و ... بشود.

وی افزود: با اینکه می دانیم بنگاه های کوچک هم دچار فشار می شوند ولی به هر حال نسبت به شرایط کشور سعی کردیم تصمیم بگیریم که بیشتر به نفع کارگران و بازنشسته ها باشد. البته فشار زیادی هم به کارفرماها مخصوص بنگاه های کوچک خواهد آمد، اما پذیرفتیم که این اتفاق بیافتد تا آرامشی برای مردم حاصل شود. با در نظر گرفتن افزایش 37 درصدی دستمزد کارگران حدود 4 میلیون تومان می شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • iran ارسالی در

      وقتی کارفرما حقوق کامل میریزه بعدش با تهدید میگه باید نصفشو کارت ب کارت کنی وگرنه اخراج..ایا اینو میتونین جلوشو بگیرین؟
      برا این فکری بکنید خواهشا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه